Całkiem nowy kubek "Primamma kubek 2 w 1 12+"

Lusia już co raz bliżej roczku, poszukiwania samodzielnego kubka/bidonu ruszyły już dawno, bo na razie to dziecko tylko ze szklanki chciało jak dorosły, tylko ja nie mam siły i jestem za leniwa stać i asekurować jej picie z tej szklanki. Próbowałam wiele kubeczków niekapków tych znanych i mniej znanych. Przeszukałam cały internet i nic. Pierwszy który długo nam służył był firmy MAM miękki ustnik itp. o nim też Wam napisze w innym poście. Jednak potem dziecko szklankę widziało i już pić z niego nie chciało. Postanowiłam znów poszukać. Miałam szczęście bo dostaliśmy właśnie do testów całkowitą nowość. Hmm na zdjęciach wyglądał ciekawie, więc czemu nie. Spróbujemy. Kiedy przyszedł do nas w paczuszce i dokonałam pierwszych oględzin wydawał się takim bidonem z rurką. No dobra, pomyślałam zobaczymy. Potem umyłam go nalałam wody zakręciłam i podałam Małemu Człowiekowi. I cud normalnie. Dziecię zachwycone z rurki picie się spodobało i o dziwo nie musiałam demonstrować na sobie co trzeba robić. Myślę, że to akurat zasługa męża, który już dawał jej na wakacjach soczki z rurką.
to ten na górze. Różowy idealny dla królewny.

Pewnie patrzycie i myślicie, no kuźwa zwykły kubek z rurką, milion takich na rynku. Też tak myślałam, ale on nie jest taki zwykły. A więc, gdy nalejemy do niego picie, zakręcimy to UWAGA! nie wycieknie z niego nic. Jest dosłownie jak kubek niekapek, nie wiem jak to działa, dla mnie to magia, ale picie leci dopiero jak dziecko pociągnie przez rurkę. Przyznacie cudowny wynalazek. Łatwo się też zamyka można powiedzieć, że tą samą ręką co trzymamy jesteśmy wstanie zamknąć kubeczek. Mega wygodne, gdy robimy 10 000 rzeczy na raz. 

Kolejnym plusem, czego inne kubki nie mają jest schowek na przekąskę np. kawałki jabłka, chrupki kukurydziane u nas też służy jako schowek na smoczek. Nie muszę już nosić miliona opakowań, bo wszystko w jednym miejscu. 
 

Kubek jest też kształtem fajnie wyprofilowany, że po środku jest zwężony przez co wygodnie jest go trzymać i dziecku i dorosłemu. Ciekawy fajny wzór taki tłoczony dodaje dodatkowego uroku. Myłam i w zlewie i w zmywarce i wszystko działa. Pojemny i fajny mieści około 280ml. Moim zdaniem warty uwagi. Ja go polecam jak i inne produkty firmy MAM. A i jeszcze ważne jak dziecko nim rzuci o ziemie córka chciała sprawdzić, z kubkiem nic złego się nie dzieje. Nawet ryski nie ma.
Zapraszam do zamówienia koszt około 25zł. Więc przyznacie, że cena przystępna. Więcej informacji na stronie producenta TUTAJ

Komentarze