Kubuś i przyjaciele

 




Pamiętacie Kubusia z lat swojego dzieciństwa? To była moja jedna z ulubionych bajek. Mały miś, który uczył o prawdziwej przyjaźni. Jego każdy dzień to wspaniała przygoda.  Mimo, iż uchodzi za misia o małym rozumku, jego sentencje stały się ponadczasowe, do których lubię wracać do tej pory. 

Chciałam, aby moje dzieci też poznały tego misia i jego przyjaciół. Tak więc nasza biblioteczka została powiększona o 3 świetne pozycje z jego udziałem. 

1. Mini Książeczka Malucha (puzzle 9-elementów)



Ta pozycja jest idealna dla naszych najmłodszych pociech. Grube, kartonowe strony. W środku piękne ilustracje i opowieść o Prosiaczku, który odkrył swój talent do malowania. Każda ilustracja to również układanka puzzlowa 9-elementowa. Pod każda układanką, kryje się też jakaś ciekawostka o naszym Kubusiu. Mimo, iż książka jest dla najmłodszych dzieci, to moja 6 latka i 4 latek chętnie po nią sięgają, a już niedługo dołączy do nich nasz 2 synek.


2. Kubuś i Przyjaciele - Opowieści o życzliwości


Książka do poczytania dla każdego. W środku znajdują się 4 opowiadania o życzliwości. Pierwsza wprowadza nas w temat "Czym w ogóle jest życzliwość i jak być życzliwym". Znajdziemy też  historię o wybaczaniu naszym przyjaciołom, a jak wiemy i dzieci i dorośli mają czasem z tym problemy. Piękne ilustracje i historie z morałem. Dzieci podczas czytania są jak zaczarowane, bo tematy poruszane w bajkach są dla nich bardzo ważne.




3. Kubuś i dobre maniery 


Ach te dobre maniery, różnie z nimi bywa, ale warto je znać. Jednak jak wytłumaczyć najmłodszym zasady w nich panujące i po co je znać? Kubuś również się ich chciał nauczyć. Wprowadza dzieci w świat "dobrych manier". Wszystko napisane prostym językiem, śliczne ilustracje. Piękna i twarda oprawa. Taka książka idealnie nada się też na prezent. Mamy tutaj bajkę o dziękowaniu, o nakrywaniu do stołu, jak się zachowywać gdy idziemy w gości. Dzięki tej książce dziecku będzie dużo łatwiej zrozumieć, jak należy się zachować w niektórych sytuacjach i dlaczego. 




Każda z trzech pozycji jest warta uwagi i na pewno będziecie z chęcią do niej wracać. Opowiadania są ponadczasowe i nie tylko bawią, ale też uczą. Kubuś to cudowny miś, który zdobywa sympatię dorosłych i dzieci. Miś którego każdy zna i z sentymentem wspomina z czasów dzieciństwa. Ja sama podkradam moim te książki i czytam sama pod kocykiem wieczorami. Kto wie, może mój synek z brzuszka słucha, bo zawsze gdy czytam mocniej kopie. Książki znajdziecie TUTAJ





Komentarze