Dzień Babci i Dzień Dziadka

Znalezione obrazy dla zapytania: dzien babci"


"Wszystkie wnuki, nawet duże, 
nawet takie po maturze, 
nawet takie z dużą brodą, aż po pas.
Niech do Dziadków lecą z kwiatkiem 
I zaniosą na dokładkę..."

No właśnie co zaniosą wnuki swojej Babci i Dziadkowi z okazji ich wyjątkowego święta? Czy każdy o nich pamięta? A przecież to oni słodycze przemycają, gdy rodzice nie pozwalają. To z nimi czas miło płynie zostawiają super wspomnień ze sto. 

Ja swoich dziadków mam już wszystkich w z niebie. Moje dzieci zaś mają całą czwórkę. Choć najwięcej czasu spędzają z Babcią Basia i Dziadkiem Rysiem. To z nimi zawsze najwięcej wariują. Dlatego chce by się nauczyły, że nie tylko od święta warto o dziadkach swoich pamiętać. Wiadomo tego dnia jeszcze bardziej i wyjątkowo. Jednak laurkę ładną mogą cały rok babci i dziadkowi ofiarować w darze przy każdej okazji jak się uda. To miły gest i tak wiele radości daje. 
Prócz tego szukałam prezentów wyjątkowych i spersonalizowanych jak zawsze do danej osoby. I tym razem zerknęłam na ulubioną stronę My Gift DNA. Oni mają bardzo przejrzystą swoją stronę, bo gdy szukam prezentu na dane święto po prostu wybieram odpowiednią zakładkę i kwotę jaką chce przeznaczyć na dany prezent. Weszłam więc w kategorię Prezenty dla Babci, ale później poszerzyłam o kategorię ogólną Prezenty dla Dziadków. Obejrzałam wszystko i wybrałam.


 Znając moją mamę, która wiecznie kluczy szuka w wielkiej torebce z milionem przegródek (to u nas rodzinne) wybrałam brelok drewniany z grawerem. Grawer jest świetny dopasowany do starszych osób, których już pamięć z czasem zaczyna szwankować, ale jest też na tyle duży, że ułatwia znalezienie kluczy właśnie w torebce. Brelok przyszedł zapakowany w ładne, czarne pudełko. Widać, że jest porządnie wykonany i będzie dobrze i długo służył obdarowanej babci.





Kolejnym idealny prezentem dla naszych dziadków były spersonalizowane podusie. Są na prawdę spore. Wypełnienie antyalergiczne i poszewka, która mimo wielu prań będzie nadal jak nowa (Wiem, bo już zamawiałam taką dla kogoś bliskiego i mając ją już rok, dalej jest z niej zadowolony) Ładna szara tkanina z napisem. Teraz i babcia i dziadek będą mieli swoją własną podusie, a dzięki uniwersalnemu kolorowi pasują na większość kanap/wersalek/łóżek do domowych aranżacji. Poszewka zapinana na błyskawiczny zamek, co ułatwia jej ściąganie i zakładanie. W projekcie wpisujemy imiona dziadków, dla których tworzymy poduszki.






Każda babcia i każdy dziadek uwielbiają swoje wnuki. Więc w ich domach znajdziemy tony ramek ze zdjęciami naszych dzieciaków. Ja w poprzednich latach tworzyłam już fotoksiążki, fotokalendarze. W tym jednak roku postanowiłam, że zafunduje dziadkom obraz. Miałam zdjęcie z naszej sesji, gdzie dzieciaki wyszły genialnie. Wiem, że nie jest to może najbardziej aktualne zdjęcie, ale czas tak szybko mija, że nawet to co było aktualne za jakiś czas już nie będzie. Zdjęcie wybrane teraz tylko styl obrazu. Tutaj w oko wpadł mi SMOKE. To taka inna technika, jakby w dymie. Daje niesamowity efekt, a sam obraz zachwyca, bo jest jak żywy.


Przed nadrukiem na płótnie, dostałam projekt do akceptacji, aby mieć pewność jak moje zdjęcie będzie wyglądało wykonane tą techniką. To duży plus, bo w sumie czasem super zdjęcie, może nie wyglądać tak samo super naniesione na płótno daną techniką. Tak mamy pewność, że otrzymamy produkt wykonany tak jak zamarzyliśmy. Kiedy rozpakowywałam zamówienie, to tego obrazu byłam najbardziej ciekawa. Mimo, iż wymiary to 30x40 to jest całkiem spory i wystarczający jak na powieszenie na ścianę. Płótno widać, że jest wysokiej jakości. Mamy z tej firmy inny obraz, wykonany inną techniką i kolory na płótnie na blakną i dalej wygląda jak nowy.


Wszystkie trzy prezenty pozostało więc nam zapakować i dołączyć do najważniejszej części prezentowej laurek wykonanych przez wnuki dla dziadków. Myślę, że dziadkowie będą zachwyceni, a każdy z nich otrzyma wyjątkowy i niepowtarzalny prezent, stworzony specjalnie dla niego i z myślą o nim. A każdy wie, że dziadkowie są najbardziej wrażliwi na tego typu prezenty tworzone z serca dla serca bliskich nam osób. A i najważniejsze, wysyłka z tego sklepu jest bardzo szybka, więc macie pewność, że prezenty dojdą na czas i wszystko będzie gotowe.


Komentarze