Bluza na cztery pory roku

Nie od dziś wiadomo, że dzieci zwykle szybko rosną. A nawet jak nie rosną to pory roku się zmieniają i w związku z tym i tak trzeba wymieniać cała garderobę. Kupowanie na zaś często się też nie sprawdza, albo ja mam odwiecznego pecha. Co dam się namówić na zakup czegoś na zaś i nadchodzi tej rzeczy pora okazuje się, że jest za mała, albo nie pasuje do pogody. Też tak macie? 

Na szczęście istnieją też części garderoby, które są uniwersalne cały rok, bez względu na pogodę są mega przydatne. Mowa o bluzach rozpinanych. Co jak co, ale ja nawet u siebie w szafie mam chyba z 3 sztuki. No przyznajcie sami. Bluza rozpinana nadaje się na wiosnę, bo może stanowić wierzchnie zewnętrzną zamiast kurtki, a może stanowić też drugą warstwę pod cieńszą kurtkę. Lato jak najbardziej też czasem warto mieć jakaś bluzę chociaż rozpiętą, ale wieczory bywają mniej upalne jednak. Jesień no sami wiecie to jak wiosna może być bluza kurtką, a może być dodatkowa warstwą pod kurtkę. Zima no tu chyba nie trzeba pisać. Bluza jest niezbędna, a rozpinana bo jednak w pomieszczeniach gorąco więc warto się rozpiąć, a gdy zrobi się chłodniej w domu zawsze jest co ubrać. 


Dla moich dzieciaków lubię wyszukiwać ubrania z dobrej jakości materiału. Fajne kroje i kolory. Dla Szymka stwierdzam jest dużo trudniej znaleźć coś fajnego. Wiecie zwykle w sklepach same smutne te koszulki i na jedno kopyto dla chłopców robią. Ja do tego bardzo cenię wygodę kupowania online. Nie zawsze mam bowiem siłę i chęci na podbój sklepów z tą moją dwójką. Ja wiem wyglądają jak Anioły, a jednak to dwa małe tornada. Wszystko cacy aż wchodzimy do sklepu, a w nich budzi się instynkt niczym zwierzęcia z dżungli i biegają jak te małpki między wieszakami, a zabawa w chowanego w miejscu gdzie nawet nie wpadlibyście się schować to dla nich pestka.


Wracając do tematu ostatnio znalazłam świetny sklep Stylowy Malec z nietuzinkowymi ubrankami dla chłopców polskich producentów. Ceny mają na prawdę adekwatne do jakości. Każdy znajdzie coś trafiającego w gusta małych kawalerów i ich rodziców. Ja wybrałam u nich między innymi bluzę dla Szymka
Bluza jest bardzo fajnie uszyta i ma dłuższy tył, co dla mnie osobiście jest atutem. Szymek jest w ciągłym ruchu, a tak wiem, że taka bluza chroni jego nerki. Świetnie sprawdzi się zarówno zimą jako dodatkowa nawierzchnia dająca ciepło jak i wiosną/latem jako zewnętrzna nawierzchnia a`la kurtka. Zamek chodzi bardzo sprawnie, że nawet Szymuś jest w stanie sam ją zapiąć. Posiada kaptur, bo mój syn ma na ich punkcie bzika, a i ja czasem zamiast czapki wole zarzucić mu kaptur od bluzy. Materiał z którego jest wykonana to aż w 95% bawełna a tylko w 5% elastan. Dzięki temu dobrze dopasowuje się do ciała. Pomimo wielu już prań dalej wygląda jak nowa. Posiada dwie, wygodne kieszenie po bokach, na skarby dziecka lub aby schować rączki. Kolor czerwony pasuje do wielu stylizacji i ożywia je. 





Oczywiście prócz bluz jest masa innych ubranek, które Was na pewno zachwycą jak spodnie, koszulki, bluzki czy dodatki. Wysyłka następuje bardzo szybko i produkt jest ślicznie zapakowany. Teraz po zimie będziecie kompletować wyprawki na wiosnę, warto więc wspierać polskich producentów, a dwa sięgać po ubrania dobrej jakości, w których nasze dziecko będzie ruszało na podbój świata. Sami przecież nosimy ubrania, które są wygodne i ładnie wyglądające. Każdy nawet ten mały przecież chcą dobrze wyglądać i dobrze się czuć w swoim ubraniu. Ubrania dla Chłopców


Komentarze

  1. Bardzo fajna bluza. Chyba skorzystam z tej strony i zrobię tam zakupy. chciąłbym wam polecić stronę https://wkobiecymwydaniu.pl/category/domowe-zacisze/rodzicielstwo/ tutaj są fajne pomocne artykuły dla rodziców. Ja czytałam i wykorzystałam parę kreatywnych pomysłów. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy na zakupu super ubranka dla chłopców ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)