Prezenty dla małych i dużych

Znalezione obrazy dla zapytania: prezenty mikołaj"Zanim zacznę o liście tego co kupiłam swoim dzieciom. Chce Wam powiedzieć, że rozumiem Was, że chcecie kupić i ofiarować coś dzieciom edukacyjnego i rozwojowego. Rozumiem, że ma być ekstra, super wystrzałowe i najlepiej w dobrej cenie. Jednak czy pamiętamy w tym wszystkim o dzieciakach? O ile te młodsze nie rozumieją jeszcze zbytnio (mowa o niemowlakach i 1+,2+) O tyle te starsze przecież już marzą o czymś, mają wyrobione własne gusty. Chcemy, aby nasze dzieci w życiu wiedziały czego chcą, robią listy do Mikołaja same lub z Waszą pomocą. Jednak ile rzeczy z tej listy my bierzemy na serio? Czy na prawdę raz w roku nie kupisz tego milionowego misia pluszowego, czy autka ? Wiecie co jest fajne w magi świąt? Dzieci nie rozumieją co jest drogie i edukacyjne. Jednak rozumieją, że Mikołaj nawalił i nie dostał ich listu. Co pamiętacie z dzieciństwa najbardziej? Ja pamiętam jak marzyłam o kuchence dla Barbie. Moich rodziców nie było stać na oryginalną, ale mama kupiła inną podobną. Co z tego, że była mniejsza, inna. Ona była kuchnią dla Barbie, moją kuchnią. Nie była dla mnie ważna marka, ale to, że Mikołaj dał mi to o co prosiłam. Nie ważne, że bawiłam się nią tylko trochę. Ja do dziś pamiętam, jak zrobiłam oczy jak 5 zł, otwierając prezent. Kuchenkę mam też do dzisiaj i dzisiaj bawi się nią Lusia. Przetrwała tyle lat, choć była zwykła a sentyment mam do niej ogromny. Wy też marzycie i co jakbyście marzyli o pięknym zegarku, a dostali czajnik? Fajny praktyczny prezent, jednak nie cieszyłby Was jakoś. (jeśli ktoś marzy o czajniku to ok. Ja rok temu marzyłam o robocie planetarnym :D) 

No a teraz pokaże Wam co w tym roku moje dzieci zamarzyły, a co jest dodatkowego :

1. Książki Czytaj z Albikiem


Rok temu nabyliśmy zestaw Atlas Świata z piórem, który okazał się hitem i jest w ciągłym użytku.Możecie o nim poczytać u nas Atlas Świata. Teraz Lusia z Szymkiem poprosili o kolejne części i drugie pióro co by już wojny o to jedno nie toczyć. Tym sposobem staliśmy się szczęśliwymi posiadaczami:
  • Instrumentów muzycznych
  • Szopki
  • Strażak-seria zawody
  • Lekarz-seria zawody
  • gadające naklejki buźki
  • gadające naklejki zwierzęta
Za nim spakowałam to się pobawiłam i powiem Wam, że są super. Szymek uwielbia straż pożarną, więc będzie na bank z wielką przyjemnością słuchał o niej informacji. Luśka zaś ostatnio fascynuje się zawodem lekarza, więc zobaczymy jak się jej spodoba. Szopka jako nawiązanie do Bożego Narodzenia. Można ją złożyć i postawić na wyjątkowym miejscu. Instrumenty są mega chyba będe im podkradać. Można grać lub poznawać różne instrumenty, jak i puszczać muzykę. Gadające naklejki pozwalają na przyklejanie ich gdzie chcemy, a później wprawia ich w ożywienie głosowe :) Myślę, że naklejki ze zwierzakami wzbudza najwięcej zainteresowania.

2. Camper dla lalek Barbie


Nie jest to oryginalny, bo nie mam możliwości,aby  na zakup zabawki przeznaczyć 400zł. Ten kosztował 99zł w Auchan. Jednak jest mega podobny. Zawiera dodatkowe akcesoria i może zostać przerobiony na domek. To był numer jeden na liście Lusi. Od kiedy bowiem chodzi do przedszkola wszystkie dziewczynki gadają tylko o Barbie. Zresztą jaka dziewczynka nie marzyła o Barbie i akcesoriach do niej jak była mała? Do Campera jest też lalka w zestawie. Ja dokupiłam dodatkowo jeszcze oryginalną Barbie w sklepie Action za około 30zł. 





3. Autko sterowane

Szymek jak typowy chłopak uwielbia auta, buduje im garaże i wiecznie robi wypadki 😂 Tym razem również na liście do Mikołaja znalazło się auto. Tak zrodził się pomysł, że może sterowane. Zamówiłam nie wielkie auto z fajnym małym pilotem dostosowanym do małych rączek. Zamówiłam je na Allegro za mniej jak 30zł.

4.  Auto MultiGo

Znalezione obrazy dla zapytania: TRAKTOR ZETOR Z PRZYCZEPKĄ 2W1 MULTIGO 27055 WIEK 2+"
Kolejny samochód, do kolekcji, aby móc go zmieniać z tym który mamy. Tym razem wybór padł na traktor. Jego zamówiłam tam gdzie wywrotkę o której możecie poczytać u nas na blogu Auta Wielofunkcyjne. Auta można zamówić u Gonzo Toys. Obecnie jest spory na nie rabat więc spieszcie się. 

5. Gry planszowe


U nas gry planszowe są zawsze mile widziane. To bowiem moja i dzieci ulubiona rozrywka szczególnie w sezonie jesienno-zimowym. Tym razem wybrałam gry Wydawnictwa Egmont. Do końca roku trwa u nich bowiem rabat na gry -40%. Przyznacie, że całkiem sporo. Tym sposobem zamiast jednej gry można mieć 2 w tej samej cenie.

6. Puzzle


Cóż począć gdy w domu maniak puzzlowy i narysował w liście do Mikołaja obrazek, który pociął. Wziął to chłopak na logikę, aby pokazać dokładnie Mikołajowi o co mu chodzi. Tym sposobem zamówione zostały różne puzzle na Bonito. Porównywałam z różnymi sklepami i tam wychodzi jednak najtaniej. Układanki bowiem 4w1 są już za około 15zł, zaś pojedyncze poniżej 10. Są z postaciami z bajek, ale też po prostu ładne obrazki dostosowane dla dzieci.

7. Klocki słomki


Absolutny hit w naszym domu. Jakiś czas temu zakupiłam mały zestaw 200 elementów. Jednak to było za mało. Teraz na święta dokupiłam aż 600 elementów i już nie mogę się doczekać budowli jakie stworzą. Plus tych klocków, że świetnie pobudzają patrzenie przestrzenne oraz uczą kolorów. Prócz tego ćwiczą małą motorykę oraz ich jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Można zbudować domek, zamek, auto wszystko o czym marzymy i co najważniejsze, do takiej budowli da się wejść. Je również kupiłam na bonito, choć najpierw chciałam na allegro. To jednak 17zł za zestaw 200 elementów wychodził najtaniej. W Bonito, fajne jest też to, że można odebrać w wybranym punkcie za darmo.

8. Klocki Kubiki


Genialne klocki z fajnego tworzywa coś jak guma. Świetne do zajęć sensorycznych, ćwiczenia małej motoryki. Pobudzają cudownie wyobraźnię i kreatywność. Łatwe w łączeniu, a jednak dobrze sie trzymają. Kolorowe, w różnych kształtach. Do zakupienia u Abino. Swoją droga ta firma prócz klocków ma świetne gry i zestawy kreatywne dla dzieci (plastyczne).

Znalezione obrazy dla zapytania: prezenty mikołaj"

Komentarze

  1. Ciekawa lista ! Dla tych małych polecam produkty od https://minkycm.pl/. Kocyki, poduszki oraz inne akcesoria w przepięknych kolorach i wzorach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)