Prezenty na Ślub

Znalezione obrazy dla zapytania slub obrazekSezon wesel w pełni. Jesień to piękna i kolorowa pora roku. Mimo zmiennej aury pogodowej, cieszy się dużą popularnością wśród zakochanych na sezon zamążpójścia. Ja sama ostatnio miałam okazje być na kilku. Zaobserwowałam, że Młoda Para teraz raczej zamiast kwiatów i win, woli coś innego. Każdy chce dać Młodym coś wyjątkowego, coś co będzie przypominać im tą wyjątkową chwilę ich zaślubin.

Szukając więc idealnego prezentu na wesele jako gość natrafiłam na stronę gdzie jest masa spersonalizowanych prezentów na różne okazje w tym na ślub Prezent Na Ślub. Po przejrzeniu całej oferty wybrałam 3, które stworzyły piękny zestaw i na pewno będą pamiątką na lata. Dzięki temu zyskali nie tylko coś praktycznego, ale też wyjątkowego. A ja będę mogła się cieszyć, że uczestniczyłam z nimi w tym dniu i mogłam im dać coś nietuzinkowego.



Każda Para Młoda dostaje zawsze dużo win. Jednak ja zamiast wina, postanowiłam dać coś czym to wino otworzą. Pięknie zapakowany zestaw do wina. Zapakowany w drewnianą skrzyneczkę z grawerem na wierzchu. W tym wypadku była wygrawerowana data ślubu i imiona młodych małżonków. Zestaw zaś składa się z korkociągu, 2 zatyczek (w tym jedna z funkcją nalewaka) oraz obrączki na szyjkę butelki zabezpieczającej przed kapaniem.






Kartkę tworzymy sami. Wpisujemy imiona i datę, które znajdą się na okładce, zaś w środku krótkie życzenia. Można też wybrać gotowe, proponowane życzenia. Kartka jest wydrukowana na papierze matowym o wysokiej gramaturze. Bardzo elegancka i pięknie się prezentuję na taką wyjątkową okazje. Jest inna niż wszystkie dostępne w księgarniach czy sklepach papierniczych. Taka, którą z przyjemnością zostawi się na pamiątkę.






Kiedy wesele się kończy to każda para marzy, aby się przytulić na swoim wygodnym łóżku i zasnąć. W zaciszu domowym i późniejszym czasie takie chwile warto chwytać. A jeszcze wygodna poduszka, która będzie przypominać o tym, że dom to nie budynek, ale ludzie w nim mieszkający go tworzą to już wspaniale. Poduszka ma wymiary 50x50xm i ma grubość 15cm. Jest bardzo miła w dotyku. Silikonowe wypełnienie pozwala na wygodne dopasowanie się do ciała, jednak później i tak wraca do pierwotnego stanu. Idealna dla alergików. Poszewka jest zapinana na zamek błyskawiczny i spokojnie można ją łatwo wyprać. Prezentuje się elegancko i będzie pasowała do większości wnętrz. 



Jeśli więc chcecie dać Młodej Parze wyjątkowy prezent. Stworzyć coś tylko dla nich, co będzie im przypominało o tym cudownym dniu, ale też o tym, że to właśnie z Wami tam byli to polecam. Moi obdarowani byli zachwyceni, szczególnie skrzyneczką. 


Komentarze

  1. Prezenty super :D my podarowaliśmy fontanny czekoladowe, podobno Para młoda do dziś często korzysta ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły! Ostatnio właśnie znajomi nas zaprosili, swoją drogą wybrali piękne zaproszenia ślubne ręcznie robione, więc na pewno zainspiruję się tymi pomysłami :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ostatnio jak byłam na ślubie u znajomych to dostali od kogoś ręcznie rysowane karykatury. Przy ładnym wykonaniu jest to fajna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Personalizowane prezenty na wesele są naprawdę świetną opcją na podarunki dla młodej pary. W czasach gdzie można kupić wszystko i tak naprawdę każdy standardowy upominek ślubny jest do siebie podobny to personalizowany prezent tak jak piszesz jest wyjątkową pamiątką, która na pewno będzie jedyna w swoim rodzaju i nikt inny nie wręczy podobnej młodym na ślubie. To zdecydowanie dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)