Aqua Dragons, czyli wodne smoki w naszym domu

Znalezione obrazy dla zapytania wodne smokiOd zawsze w naszym domu był jakiś zwierzak. Od pewnego czasu jest i pies i kot. Ostatnio mąż wpadł na pomysł kupna akwarium. Jednak nie byłam do końca  do niego przekonana. Jednak los chciał inaczej i znalazłam w internecie na stronie Gonzo Toys, Aqua Dragons. O wodnych smokach kiedyś już słyszałam, ale nie zgłębiałam tego tematu. Tym razem jednak mocno się wczytałam w informacje dotyczące tych tajemniczych stworzeń.
Przeczytałam co jedzą, skąd się wzięły i wreszcie zamówiłam zestaw startowy z małym akwarium, kulką z okienkami powiększającymi. 


A teraz troszkę o samych smokach.
Z czym kojarzą się Wam smoki? No z wielkimi gadami prawda? A wodne smoki? No to pewnie potwór w stylu tego z Loch Ness. A jednak aqua dragons to nic innego, jak maleńkie, trójoczne, z włochatą głową i długim ogonem zwierzątko, żyjące w morzach. Żyją około dwóch miesięcy, jednak zanim umrą składają jaja, z których wykluwają się kolejne smoki. 


Po co nam te smoki?

  • uczą nas i dziecko systematyczności, trzeba bowiem dbać każdego dnia o swoje smoki
  • rozwijają wrażliwość i chęć pogłębiania wiedzy na temat przyrody
  • uczą odpowiedzialności
  • uczą troski o innych
  • mogą stać się  naszym hobby, jako hodowanie ich,
  • uczą cierpliwości, kiedy to czekamy, aż się wyklują, a potem urosną itp.
  • uczą obserwowania świata, skupienia, a nawet wyciszają


Jak zacząć?

Wystarczy wejść na stronę Gozno Toys i wybrać jeden z proponowanych zestawów z akwarium. Są bowiem różne albo taka kula jak my mamy, albo podświetlane. Każdy zestaw prócz akwarium składa się:
  • pipetki do napowietrzania
  • łyżeczki do pokarmu
  • saszetki z pokarmem
  • saszetki z jajeczkami
  • akwarium

Później możemy dokupić zestaw uzupełniający o jajka i pokarm (on też zawiera pipetkę i szpatułkę do pokarmu)

Jedyne co musimy dokupić do zestawu to wodę mineralną, gdyż inna im szkodzi i nie wyklują się lub szybko zdechną. 

Zbliża się Mikołaj, a to jest świetny prezent dla dziecka. Jest też bardzo dobrym pomysłem, jeśli nie wiemy czy maluch jest gotowy na zwierzaka, a nie chcemy zbytnio inwestować w coś bardziej wymagającego. Smoki bowiem wystarczy karmić raz na tydzień (później raz na 2 tygodnie)
Obserwacja ich wciąga nie tylko dzieci, ale też dorosłych. Podświetlane akwaria mogą być również świetną lampką nocną oraz ozdobą pokoju.  Ważne też, że do hodowli możemy wrócić w każdej chwili jeśli tylko mamy akwarium, wystarczy dokupić zestaw uzupełniający i możemy od nowa działać. Nawet jeśli coś za pierwszym razem nie wyjdzie. A Wam jak się podobają nasze smoki?



 



Komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt i wiele zalet ma. Wciąga i uczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ja to chyba nawet bardziej od dzieciaków jestem zafascynowana hodowlą tych smoków :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)