Prezent Na 18 Urodziny

Znalezione obrazy dla zapytania 18-ste urodzinyOsiemnaste urodziny zawsze były, są i będą wyjątkowe. To tak zwany koniec bycia dzieckiem, a stawanie się osobą dorosłą. Od teraz dzieciakom wydaje się, że mogą wszystko, gdyż osiągnęły wiek pełnoletności. Jest to też czas dawania nietuzinkowych prezentów. 
Tego dnia zwykle dostaje się kopertę z funduszami na prawo jazdy itp. lub coś zabawnego związanego z tym wkroczeniem w dorosłość. 

U mnie w rodzinie w tym roku swoją 18-stkę obchodziła siostrzenica. Jako kreatywna ciocia, chciałam dać jej nietuzinkowy prezent, coś co będzie świetną pamiątką, ale będzie też użyteczne. 
Jak zwykle i tym razem, gdy szukam wyjątkowych i spersonalizowanych prezentów zajrzałam do My Gift Dna.


Od razu wybrałam kategorie Prezent Na 18 Urodziny Dzięki temu otrzymuje całą listę prezentów pasujących idealnie na tą okoliczność. Możliwości jest naprawdę wiele i na pewno znajdziecie coś co będzie idealne dla obdarowywanej osoby. Najważniejsze jednak jest to, że na każdej wybranej rzeczy znajdzie się specjalna dedykacja, grawer itp. który jest dedykowany tej wyjątkowej osobie. Ja wybrałam trzy rzeczy.

1. SŁÓJ ŻYCZEŃ: RZECZY, KTÓRE MUSISZ ZROBIĆ W SWOIM ŻYCIU



Pomysł ze słoikiem wziął się stąd, że nie chciałam dawać typowej kartki z życzeniami, która i tak ląduje najczęściej w kuble. Taki słoik bardzo ładnie się prezentuje i dodatkowo skrywa magiczne karteczki. W moim było 31 karteczek i na każdej w specjalnej aplikacji do projektowania napisałam rzeczy, które chciałabym, aby siostrzenica zrobiła w swoim dorosłym życiu. Można też skorzystać z gotowych propozycji napisów na karteczkach, jeśli nie chcemy pisać własnych. Ja starałam się pisać rzeczy takie, które są namacalne lub wiedziałam, że bliskie jej marzeniom. Wiecie to takie motywujące, kiedy jesteśmy na zakręcie w dorosłym życiu wylosować taką karteczkę, zawsze też mamy do czego dążyć czy o czym marzyć. Prócz karteczek w słoiku są cudne, kolorowe piórka, które utrudniają odszukanie owych karteczek z zadaniami.

 


2. UNICORN NINJA - KOSZULKA DAMSKA Z NADRUKIEM


Świetna koszulka wykonana ze 100% bawełny, która podczas prania się nie kurczy. Napisów na niej też była masa, ja jednak wybrałam taką na poprawę humoru. Bo przecież nawet w dorosłym życiu, kiedy kończymy to 18-lat warto gdzieś tam w środku pozostać dzieckiem. Można też rzecz, że taki ninja jest stworzony do zadań specjalnych i czasem potrzebuje tych kilku procent magii, aby wszystko dopełnić. Czyż i Wy nie macie takich momentów, kiedy coś się próbujecie poukładać i właśnie tej magii Wam trzeba? Kto wie, może taka koszulka tych mocy do działania doda. Jedno jest pewne świetnie leży i wywołała uśmiech na twarzy obdarowanej. Sama sobie też taką kupiłam, bez okazji :D Ja to i wyglądam i czuje się na taką 18-latkę. Na koszulce możecie napisać imię osoby, która będzie ją nosiła.




3. NIE MA IDEAŁÓW - LUSTERKO KIESZONKOWE


Moim zdaniem to niezbędnik każdej kobiety w torebce. Przydaje się bowiem bardzo często. To lusterko również nigdy nie przyniesie Wam 7 lat nieszczęścia dlaczego? Bo jest nietłukące się, wykonano je bowiem z polerowanego metalu i pokryte zostało ekologiczną, białą skórą. Prócz tego znajduje się na nim świetny napis wykonany w technologii UV. Na naszym jest "Niby nie ma ideałów, a jednak jestem" Musicie przyznać, że taki napis, jeszcze za nim zajrzycie w lustro wywołuje uśmiech na twarzy i nastawia pozytywnie do działania. Jakoś przecież trzeba się podbudować w ciężkich sytuacjach dnia codziennego. Kobieta zresztą lubi też czuć się wyjątkowa i piękna, nawet gdy inni tego jej nie mówią.



O ile lusterko wpakowałam do słoika, aby młoda go tam sobie poszukała, o tyle koszulkę owinęłam w ładny papier pasujący kolorystycznie do piórek. Oczywiście słoik też został przyozdobiony balonem, wybuchowym z napisem "18". Nie muszę chyba mówić, że Solenizantka była bardzo szczęśliwa widząc taki nietuzinkowy prezent. W sumie chyba najbardziej podobał się słoik, teraz tylko będę czekać kiedy wykona pierwsze zadanie i się nim pochwali.

Takie prezenty dobrane i spersonalizowane pod daną osobę są bardzo wyjątkowe, bo dają świadomość, że zostały stworzone właśnie dla niej. Nikt takiej drugiej nie będzie miał. I wierzcie lub nie, ale to nie tylko świetny prezent, ale też pamiątka na całe życie, która już na zawsze będzie przypominała nam okazje i osobę, od której go dostaliśmy. A Wy jakie macie zdanie na temat takich prezentów robionych specjalnie dla kogoś?



 

Komentarze

  1. Ja wyznaję zasadę pytania wprost, co obdarowywany chce dostać. To najlepszy sposób aby trafić z prezentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ale nastolatki pytane zwykle mówią "nie wiem" :D

      Usuń
  2. Super pomysły na ciekawe prezenty ;) Ja jednak lubię dostawać kartki, nie wyrzucam ich tylko chowam na pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycje. Uważam, że prezenty te na 18 powinny być szalone i takie, że zapamiętamy je na serio na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje propozycje. 18-TKA powinna mięć w sobie coś szalonego. Kartka, koszulka to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, to takie wyjątkowe i jednak trochę szalone urodziny powinny być

      Usuń
  5. Ja nie potrafię nigdy trafić z prezentem :( lubię dawać rzeczy praktyczne, ale nie potrafię trafić w gusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo każdy inny i gusta też z wiekiem się zmieniają. Znam to

      Usuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)