Dzień Taty i nietuzinkowy prezent

Dzień Taty to wyjątkowy dzień dla wszystkich tatusiów. Być ojcem nie jest sztuką, ale zostać tatą to już wyczyn.  Tate nie czynią rubryki, biologia. Tatą zostaje ten, kto sobie na to zapracuje. Nie chodzi o finansowanie potrzeb dziecka, ale o to czy się dziecko kocha, chce się je wychowywać i uczestniczy się w jego życiu. Często słyszę to mój syn, moja córka, jestem jego/jej ojcem. A guzik. Bo ja się pytam co tak na prawdę robisz, by tym ojcem być dla tego dziecka? Dziecko owszem cieszy się z nowych zabawek, pierdół, ubranek (szczególnie jeśli córka), ale tak prawdę potrzebuje ciepła, miłości i poświęconego mu czasu na wspólnie spędzony czas. To z tatą dziecko szaleje.


Jak dziecko chce wleźć na drzewo tata nie myśli, że można spać itp. jak to mamy zwykle już czarne scenariusze. On wchodzi na to drzewo razem z dzieckiem. Być może to dlatego, że mężczyźni jak dzieci, ale w dobrym słowa tego znaczeniu. Oni lepiej niekiedy dogadują się z dziećmi, łatwiej jest im się wczuć w role/sytuację dziecka. Jakie to miłe kiedy małe dziewczynki do swoich ojców mówią "Tatuś będziesz moim mężem" Nie jest to żądne zboczenie. Tylko normalna reakcja małego dziecka na to jaki tata dla niej jest. Jeśli córa ma świetny kontakt z tatą to właśnie jego postrzega jako ideał chłopaka. Synkowie z kim najlepiej rozmawiają na "męskie" tematy? oczywiście, że z tatą. A z kim najfajniej się bawić autami? Z Tatą. To właśnie tata daje dziecku poczucie bezpieczeństwa, ogromnej wiary w dziecko. Pokazuje dziecku, że nie ma żadnych barier jeśli dziecko chce coś osiągnąć. Owszem mama też to daje ale w inny sposób.


Ile z Was Mamuśki nie raz uśmiechnęła się sama do siebie widząc jak wasz partner/ mąż bawi się z dzieckiem/dziećmi? No przecież tylko tata umie ubrać rajstopki tył na przód, ale tak, aby stópki były dobrze. Nie pytajcie jak bo nie wiem, ale wiem, że wielu tatusiów potrafi. Ja swojego tatę, bardzo kocham i choć ma już swoje lata to nadal zawsze mogę na nim polegać. Wiele razy mi pomógł i uratował w sytuacjach kryzysowych. Stał się pewnym wzorem mężczyzny, którego próbowałam odszukać w swoim mężu. Moje dzieci również bardzo kochają swojego tatę i uczę je, aby pokazywały mu to. O uczuciach trzeba rozmawiać i mówić, jeśli ktoś jest dla nas ważny. Tata to wyjątkowa osoba i warto mu tą wyjątkowość przypomnieć. Czasem wystarczy drobiazg, miłe słowo, aby Ci nasi tatusiowie wiedzieli ile dla nas znaczą i, że jesteśmy im wdzięczni za to co dla nas robią.
Dziś mamy Dzień Taty, tego jedynego księcia na białym koniu, który zawsze pomoże.



Z tej okazji chciałam dać swojemu tacie coś wyjątkowego, coś co mi się z nim kojarzy. Tym sposobem wybór padł na kubek od Koszulkowy.pl Od kiedy pamiętam mój tata był niczym złota rączka, no naprawi i zrobi wszystko. Zawsze coś mądrego wymyśli, gdy inni wyjścia nie widzą. To on nauczył mnie bycia upartą i poszukującą nietuzinkowych rozwiązań. Po nim odziedziczyłam też kreatywność i twórczość. To wyjątkowy człowiek, bez którego nie byłabym tym kim dziś jestem. Kubek ma napis specjalny dla niego wybrany "Jeśli tata nie może tego naprawić, to nikt nie może" i kojarzy mi się mega z moim tatą. No bo on taki jest :) Kubek znajdziecie TUTAJ. Moje dzieci zaś dla swojego taty wybrały koszulkę czarną z napisem. Ponieważ ich tata kocha chodzić w ciekawych T-shirtach. Koszulkę, również znalazłam z nimi na stronie Koszulkowy.pl . Nasza koszulka ma napis "Jestem tatą i co, jak co, ale dzieci to mi się udały" znajdziecie ją TUTAJ . No chyba każdy tata jest dumny z tego, że tym tatą jest. Skoro tak się starał, żeby nim zostać. Prezent dla taty Lusia i Szymek zapakowali w materiałową torbę z napisem "Co ja mam w tej torbie?! Dobre pytanie" znajdziecie ją TUTAJ. Myślę, że takie prezenty to coś, co jest wyjątkowe. Każda bowiem z tych rzeczy jest przecież idealnie dopasowana do osoby, dla której owy prezent jest. Każda z tcyh rzeczy bezpośrednio z tą wyjątkową osobą nam się kojarzy. Obaj Tatusiowie zadowoleni z prezentów i życzeń.



Co do strony Koszulkowy.pl to szczerze polecam. Wszystko świetnie zapakowane, dla dzieci dorzucona naklejka :D Koszulka bardzo dobry gatunek, nadruk na kubku super wykonanie. Na prawdę wszystkie produkty są świetnej jakości. Wysyłka sprawnie została zrealizowana, że doszła na czas, mimo ogarniania na ostatnią chwilę. Ja na pewno jeszcze kiedyś tam wrócę, bo mają całą masę propozycji choćby na urodziny dla kogoś lub bez okazji. Jeśli i Wy lubicie dawać fajne prezenty, nietuznikowe to tam na bank znajdziecie i będziecie z nich zadowoleni.




Komentarze