KOT-O-CIAKI rodzina taka jak my

Kot-o-ciaki to rodzina sympatycznych kotów. Jest mama, która wszystko rozumie i na wszystko zaradzi. Jest tata, który ciężko pracuje i mniewa dziwne pomysły. I jest trójka rodzeństwa Pianka, Budyń i Krakers, którzy każdego dnia podczas zabawy uczą się czegoś nowego. To taka rodzina jak nasza czy Wasza. Ma swoje lepsze i gorsze okresy. Jednak zawsze mają siebie i bardzo się kochają. 

Luśka jakiś czas temu będąc u swojej koleżanki odkryła tą bajkę i polubiła. Więc poszukałam, poszperałam i zamówiłam zestaw tej kotowej rodziny w formie książek.



Jedna to Nowa Kolekcja Bajek Kot-o-ciaki zawierająca 10 różnych opowiadań. Najpierw przybliża nam bohaterów, aby później wspólnie przeżywać z nimi przygody. Nie obejdzie się bez dobrego humoru, gdyż kotki mają na prawdę szalone pomysły. Świat ponzają i rozumują jak dzieci. Do tego piękne ilustracje żywcem wyjęte z bajki lecącej w tv. Z pewnością pokochasz tą rodzinkę. Osobiście nawet podoba mi się bardziej jak Świnka Peppa, ale to takie moje skromne zdanie mamy. Duża czcionka w książce daje też możliwość nauki samodzielnego czytania przez dziecko. 

Prócz książki do czytania zamówiłam 3 aktywizujące. Jedną z zadaniami dla takiego 3-5latka. Zadania są bardzo zróżnicowane od różnic po sudoku. Dodatkowo książeczka zawiera mase naklejek z bohaterami. 

Kolejna to kolorowanka z naklejkami. Naklejki oczywiście zdobią nie tylko kolorowanki, ale zostały też przyklejone na katkę, tworząc tym samym własną scenę i opowiedzenie do niej bajki. Kolorowaki są dużego formatu na różnym poziomie trudności. Duże i czytelne obrazki oraz z mniejszymi szczegółami. Z pewnością każdy artysta znajdzie coś dla siebie.

Dla malarzy zaś znalazłam wodną kolorowankę. Wystarczy woda i pędzel i gotowe. Strona jest pokryta małymi kapsułkami z kolorami, a po zetknięciu wodą uwalniany jest kolor. Czysta magia dla dzieci. Gdzie malując wodą nagle nadają kolor obrazkowi. Świetna alternatywa dla normalnych farbek. Gwaranacja nie wybrudzenia wszystkiego gwarantowana. Fajnie bo kartki są też grubsze więc nie przemakają.



Ten zestaw na pewno pojedzie z nami na zbliżającą się wycieczkę, co by dzieciaki miały zajęcie w razie niepogody, a i czytanie wieczorne krótkich opowieści nie stanowiło problemu. Zresztą zobaczcie sami, te koty są tak cudne, że same zachęcają do czytania.


Komentarze

  1. Miłośnicy tych bohaterów będą zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko są naklejki, to jest to książka dla nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dużo naklejek :D mój synek też mógłby tylko wyklejać :)

      Usuń
  3. Super są te kociaki. Są takie radosne... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)