Szukasz prezentu dla faceta,taty, dziadka? Kliknij

Urodziny, imieniny, Walentynki, Dzień Dziadka, Dzień Taty, Dzień Mężczyzny, Dzień Chłopaka, Rocznice wszelakie. To tylko nieliczne okazje, na które szukamy tego jedynego, wyjątkowego prezentu dla wyjątkowego mężczyzny. Staramy się dać coś, co danej osobie się spodoba i będzie nam się z nią kojarzyło. Ja zawsze mam problem co kupić mojemu tacie. Starszy człowiek z zasadami, uparty jak osiołek, któremu nic nigdy nie potrzeba.



Jednak ma jedną słabość koszule i spinki do mankietów. Ostatnio miał imieniny, więc wpadłam na pomysł, aby kupić mu jakieś spinki. Jest bardzo wierzący, więc szukałam czegoś z motywem odzwierciedlącym jego silną wiarę. Tak trafiłam do sklepu Riwia. Ogromny wybór męskiej biżuterii do koszul i krawatów. Oprócz wspaniałej biżuterii, znajdziemy tam również drewniane muchy i muszki. Cekawy i nietypowy prezent dla faceta na specjalne okazje. 



Mój wzrok przykuły spinki z rybą, znakiem wiary chrześcijańskiej dostępne TUTAJ. Spinki zostały szybko do mnie wysłane i pięknie zapakowane w woreczek materiałowy. Można też zamówić na stronie specjalne opakowanie. Samo wykonanie spinek jest bardzo ładne i nadają się zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Są szklane od góry, dzięki czemu wzorek ładnie mieni się w świetle. Precyzyjnie wykonanana posrebrzana końcówka dodatkowo dodaje elegancji.



Tata po otrzymaniu prezentu był zachwycony. Sam powiedział, że tak starannie wykonanych i ładnych spinek jeszcze nie widział. Pięknie prezentują się z większością koszul: białą, szarą, błękitną czy nawet czarną. Mężczyźni tak jak kobiety zwracają uwagę na szczegóły, a pięknie wykończony mankiet spinką to właśnie taki szczegół. Takie spinki można też idealnie dopasować pod daną osobę, odzwierciedlić jej pasje i zainteresowania. Istnieją modele również dla kobiet czy dzieci. Już teraz na Chrzciny czy Komunie Św. takie spinki moga okazać się świetnym i nietuzinkowym prezentem. Ja szczerze polecam, bo to jest coś o czym zapominamy na liście prezentowej. Coraz więcej facetów nosi przecież koszule, więc taki dodatek może być zachętą do częstszego ich ubioru. Obecnie takie spinki nie są kojarzone ze starszymi panami i mogą stanowić naprawdę świetną biżuterię męską. 






Komentarze

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)