Prezent dla Żony- torty, torciki i komplemenciki

Każda kobieta lubi prezenty i te z okazji i te bez okazji. Kreatywna Mama niedługo ma urodziny z tej okazji postawiłem na prezent praktyczny i ten miły.

Szykując jej przyjęcie niespodziankę chciałem więc ją zachwycić i pokazać jak doceniam jej trudy każdego dnia. Przetrząsając internet szukałem czegoś nietuzinkowego, a jednocześnie coś co pomoże mi pokazać jej wyjątkowość. Tak trafiłem do MyGiftDNA.pl, gdzie w kategorii Prezent Dla Żony jest cała masa propozycji prezentów spersonalizowanych pod daną osobę. Każdy jest wyjątkowy i można znaleźć ten idealny i niepowtarzalny, a przecież kobiety kochają czuć się wyjątkowo.Teraz pozostało wybrać ten pasujący do Pani mego serca.


Powiem Wam ja prosty facet jestem to i pierwsze co mi się z nią skojarzyło to patera na ciasto. No cóż u nas w domu każdego dnia ona coś piecze, a to jakieś ciastka, torty i inne cuda. Prezent w sumie na urodziny, więc tort na takiej paterze to coś idealnego. Patera jest szklana na ładnej nóżce. Prócz tego napis, który wybrałem no genialny. Panowie musicie przyznać medal tej firmie, bo każda kobieta będzie taki chciała. Teraz koniec pytania co 3 sekundy jak smakuje. Teraz subtelne zasugerowanie gościom po zjedzeniu, aby pamiętali chwalić :D. No dobra nie trzymam w napięciu. Napis na wybranej paterze brzmi "Made by Kamila, pochwały i gratulacje przyjmuję osobiście!". Imię wpisujecie swojej wybranki w okienku zamówienia. Napis nie jest naklejany, tylko grawerowany metodą laserową, więc dzięki temu jest trwalszy. No teraz każda kobieta łasa na komplementy będzie zachwycona taką paterą. Kładzie swoje smakołyki i nie dość, że pięknie się prezentują to jeszcze motywują do gratulacji. Geniusz tylko mógł to wymyśleć.

Made by - Patera



 Prócz tego dobrałem zapalniczkę. Taką na benzynę również z grawerem. (Tutaj warto pamiętać, benzynę trzeba dokupić osobno, na allegro koszt 15zł z dostawą) Napełniamy zapalniczkę i gotowę. Ja wybrałem czarną z rybką. Bardzo lekka, łatwa w obsłudze. Wiecie zapałki maja to do siebie, że wiecznie gdzieś giną. A taka zapalniczka i ładnie wygląda i też jest jednak niezbędna w każdym domu. Nie tylko palacze bowiem potrzebują takiego wynalazku.Ta zapalniczka raz zapalona pali się, aż jej nie zamkniemy. Płomień bowiem się pali ciągiem, bez konieczności trzymania czegokolwiek. 



Prócz tego zamówiłem wałki do zdobienia ciastek i nie tylko. Pięknie wykonane rzeźbiony wzór w drenie. Zestaw składa się z 3 wałków, niedużych rozmiarów. Każdy jest ładnie opakowany w kartonik. Wzorów do wyboru macie całą masę. Ja wybrałem uniwersalne, aby można było korzystać z nich cały rok. Wałki znajdziecie TUTAJ.



Oba produkty przyszły świetnie zabezpieczone i zrobiły wrażenie na Kreatywnej Mamie, więc moja misja wspaniałego prezentu się spisała. Wam również Panowie polecam takie prezenty personalizowane, bo wiecie, kobiety lubią coś niepowtarzalnego. Bo każda z nich jest przecież wyjątkowa. 








Komentarze

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)