Bajki mojego i twojego dzieciństwa

Za górami, za lasami... Niby tak bajki się zaczyną, lecz nie te. Te są magiczne, przenoszą do różnych zakątków. Dają emocje, przeżycia, których nie sposób opisać. Każdy z nas może wcielić się w role jednego z tych bohaterów. Każdy z nas o nich pamięta. Teraźniejsze bajki też są cudowne na swój sposób, jednak bajki dzieciństwa dają nam to, co żadna teraźniejsza bajka nam nie da. Wspomnienia, tamtych dni gdy było się małym brzdącem. Co ciekawe gdy pokazujemy nasze bajki z tymi bohaterami, nasze dzieci też je kochają. To nie może być przypadek. A jakie to bajki? 



1. Disney Klasyka. Biblioteka Bajek


Zbiór od Myszki Miki po Króla Lwa. Nie są to jednak typowe historie które znamy, lecz zupełnie nowe. Jeszcze bardziej chcemy poznać losy i przygody naszych ulubionych bohaterów w nowej odsłonie. Idealna książka dla chłopca i dziewczynki. Będzie idealnym prezentem z okazji jak i bez. Bajki są piękne, każda morał niesie i wywoła uśmiech oraz pobudzi wyobraźnie waszego dziecka.





2. Marvel Biblioteka Bajek



Uwielbiam superbohaterów i Marvela. To coś co daje nadzieję. Wiecie po co powstali super bohaterowie? Po to, aby uwierzyć, że wsród zwykłych ludzi gdzieś są wyjątkowe osoby, miały dać nadzieję, że będzie lepsze jutro. Nadal każdy z nas gdzieś w głębi serca marzy być jednym z takich super boahterów. Ja czuje się taka super jako mama, mam bowiem super moce ogarniania mojej dwójki :D Z pewnością nie jedna z Was takie też ma. Warto też pokazać dzieciom, że każde z nich może być super, a moce nadprzyrodzone to dobre serce, dobre słowo, dobry uczynek. To jest ich moc. Uczmy też, że dobro zwycięża nad złem. 




3. Kubuś i Przyjaciele. Biblioteka Bajek


Oczywiście w bajkach mojego dzieciństwa nie mogłoby zabraknąć Kubusia Puchatka. Ten miś jest bardzo wyjątkowy i choć niby ma mały rozumek, potrafi powiedzieć coś mądrego i dającego do myślenia. Dokładną recenzję książki już Wam pisałam TUTAJ

To tylko 3 książki z tej serii. Całą serię możecie znaleźć na stronie Wydawnictwa EGMONT, gdzie teraz na wybrane tytuły znajdziecie różne rabaty.

Komentarze

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)