Książka i gra w jednym. Nie musisz wybierać

Lubisz wcielać się w ulubionych bohaterów książek? Przeżywać ich historie, jakby były twoje? Teraz to możliwe. Lubisz gry? Gdzie nigdy nie wiadomo kto wygra i coś się dzieje? Teraz to wszystko możesz w jednej książce znaleźć. Nie wierzysz? To przekonaj się sam i zobacz jaką propozycje przynoszę Ci.



Ja z Lusią uwielbiamy i gry i książki i bardzo chciałyśmy to połączyć. Szukałyśmy, szukałyśmy (no dobra ja szukałamona w tych poszukiwaniach mnie wspierała) i znalazłyśmy. Komiks paragrafowy "Piraci klątwa wyspy Shukanet" od FOXGAMES. Są o różnej tematyce, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Raz że super książka, z ciekawą fabułą, dwa forma komiksu. Szczególnie dla starszych dzieci się sprawdzi, które w większości książki traktują jak zło konieczne.


Na wstępie mamy przedstawionych bohaterów, otrzymujemy kartę bohatera i krótko opisane zasady gry. Podczas czytania będziesz zdobywać punkty i przemieszczać się po stronach w różny sposób. Jednak nie martw się w odpowiednim momencie zostaniesz o tym poinformowany ile punktów otrzymujesz oraz na jaką stronę masz się udać. Oczywiście pojawia się też wybór i Ty decydujesz jaki ruch wykonać i na jaką stronę się udać. Czytają komiks wcielasz się w głównego bohatera, który przeżywa niesamowitą przygodę. Tekst jest tak napisany, abyś dokładnie czuł się, że słowa, które czytasz są zwrócone do ciebie. Ilustracje są świetne kolorowe, proste i miejscami zabawne. Mimo, iż będzie Ci się wydawało, że szybko dobrniesz do końca i wygrasz, uważaj bo historia lubi płatać figle. W ciągu całej przygody pojawiają się też zagadki i zadania do rozwiązania, więc musisz użyć też troszkę swojej intelignecji, a to dodatkowo motywuje do dalszego czytania i grania.


Bardzo polecam taką pozycję, bo to na prawdę świetna forma 2w1 książka i gra, gdzie bohater to ty sam. Idzie teraz Mikołaj, a każdy szuka idealnego prezentu myślę, że nie jedno dziecko ucieszyłoby się z takiego prezentu, a nawet dorosły. Tytuły są różne do wyboru prócz tego, każdy o czymś innym więc trafia w gusta nawet najbardziej wybrednych. Moim zdaniem różnią się też troszke poziomem gry, ale może tylko mi się tak wydaje. Możecie zobaczyć je TUTAJ


Komentarze

  1. Bardzo fajna książka! Zastanawia mnie skąd bierzesz te wszystkie arcydzieła, często przeglądam księgarnie i nigdy nie trafiam na coś takiego. Dopiero u ciebie znajduję takie perełki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam śledzić nowinki książkowe i gier. Prócz szukania w sklepach bywam na targach gdzie często wynajduje jakieś perełki. Choć ostatnio nad morzem w przypadkowej księgarni też znalazłam kilka :D Ciesze się, że się podoba, staram się pokazywać nietuzinkowe książki i gry.

      Usuń
    2. Wow, to ciekawe! Nigdy wcześniej nie słyszałam o komiksach paragrafowych. Podoba mi się taki pomysł na czytanie.

      Usuń
  2. Widziałam już książeczki z puzzlami, ale o połączeniu książki i gry jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny etap :D po puzzlach gra w książce :) ja ostatnio dopiero odkryłam

      Usuń
  3. Bardzo fajna pozycja nie tylko dla małego pirata :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)