Kucyki My Little Pony - świat nie tylko małych dziewczynek...

Małe, kolorowe, mające wiele przygód i łączy je wielka przyjaźń... Znacie je? To kucyki My Little Pony z Equestrii. Każdy z kucyków jest inny i ma inny talent, który odzwierciedlony jest na ich znaczku na zadzie. Każda historia przyjaciółek jest podsumowana i uczy czegoś innego o przyjaźni. 


Bardzo fajna bajka z przesłaniem dla dzieci. Pokazanie również wygrywania dobra nad złem. Moja Lusia i Szymek lubią. Owszem synek też bo moim zdaniem nawet bajki o księżniczkach nie mają ograniczenia płciowego. Prócz filmu pełnometrażowego i bajki lecącej w odcinkach  są książki. Jak wiecie moje dzieci wolą osobiście tą formę bajki. Słowo czytane z obrazkami. Najlepiej o każdej porze dnia i nocy. Często też odgrywa córka scenki z figurkami ulubionych bohaterek podczas zabawy. Lusia dosłownie bowiem ma bzika na punkcie tych kucyków, a ja troche z nią się wkręciłam. O dziwo mój mąż pamięta imiona wszystkich kucyków lepiej niż ja. A Wy lubicie te kolorowe kucyki?


EGMONT dla wszystkich fanów tych kucyków ma wiele ciekawych pozycji z ilustracjami, które są kadrami z bajek. Bardzo fajne rozwiązanie.  My posiadamy kilka pozycji, które Lusia dostała na Dzień Dziecka i teraz zdążyła je już wszystkie z nami przeczytać po kilka razy i dalej mają wzięcie. 


My little pony. Księga Mody.


Mega fajna pozycja na kołozeszycie. Najpierw poznajemy specjalistów od mody w Equestrii, później możemy poczytać opisy głównych postaci. Zaś później pobawić się w projektantów i samemu zaprojektować stroje dla kucyków. Podczas tworzenia projektów na gotowych "modelach" możemy wykorzystać różne kolroowe papiery, naklejki dołączone na końcu książki oraz wykorzystać szablony do odrysowywania z różnymi kształtami. Dzięki kołozeszytowi łatwo owe szablony wyciągnąć i wpiąć spowrotem. Książka jest świetna rozwija kreatywność dziecka, pozwala wcielić się w role projektanta, a nawet modelki. Jedyny ograniczki to nasza wyobraźnia. 







Dzielna Do i Kwiat Wieczności



Dzielną Do poznajemy już wcześniej, kiedy to nasze główne bohaterki czytają książki z jej przygodami. Najbardziej zachwycona książką jest Rainbow Dash, która uwielbia bohaterkę książek za jej przygody i adrenalinę jaka jej towazyszy. Później okazuje się, że Dzielna Do, jest prawdziwym kucykiem i jest autorką książek o swoich przygodach, choć utrzymuje to w ukryciu w związku ze swoimi zadaniami. Tym razem dzieciaki mają okazję przeczytać jeden tom przygód tego niesamowitego kucyka. Poczuć się jak Rainbow Dash która dosłownie chłonęła książkę. Cała historia przypomina mi trochę Indiana Jones dla dzieci. Fajna pozycja zarówno dla chłopców jak i dziewczynek. 

Pinkie Pie wkracza do akcji


Pinkie Pie jak zwykle pełna optymizmu wprowadzi każde w dobry nastrój. Dzielny i przebjowy kucyk jedzie w odwiedziny do przyjaciela Chees Sandwich, jednak przy okazji jest zaproszona na wielką gale muzyczną kucyków. Jednak podczas wszystkich przgotowań do gali, ktoś próbuje ową galę zepsuć i nie dopuścić by się odbyła. Pinkie Pie próbuje rozwikłać zagadkę i pomóc w przygotowaniach. Trochę detektywistyczna historia i jak zwykle z masą pozytywnego humoru. Polecam dorosłemu i małemu przeczytać, na pewno poprawi Wam humor w to zmienne lato :)


Komiks: Mój Kucyk Pony -Przyjaźń to magia tom 11.


Komiksy, to ja już jako dzieciak uwielbiałam. Wiecie tylko ja wychowywałam się na Kaczorze Donaldzie. Fajnie, że komiksy dalej są w modzie. One budują napięcie i szybciej się je czyta. Osobiście uważam, że są niekiedy ciekawsze dla dzieci. Zawierają najważniejsze teskty złożone z całej historii. No i najważniejsze same obrazki i mało tekstu. To coś co faceci również kochają. Bo głównie historię odczytujemy z obrazków, a mnie skupiamy się na treści. W tym tomie mamy dwie historie, jedną o magicznej kąpieli, która odmieniła główne bohaterki oraz o wyborach na burmistrza w Ponyville. Obie wciągające i ciekawe. My mamy też z tej serii tom 2, który również skradł nam serce. Dla przypomnienia tam ten był o "Przyjaciółkach na zawsze" kilka kucyków i ich przyjaźniach, tam były dobrane pary, które musiały się dotrzeć, aby zrozumieć, że są swoimi przyjaciółmi na dobre i na złe.






Komentarze