MAMIBOT, twój odkurzający, przyjaciel robot

Każdego dnia wciąż brak nam czasu dosłownie na wszystko. Biegamy pomiędzy pracą, dziećmi a obowiązkami domowymi. Teraz zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie, że możecie zyskać trochę czasu na przyjemności, dla siebie, dla dzieci i rodziny. Widzicie to. siedzicie sobie z kubkiem kawy i dobrym ciastkiem. Nogi trzymacie wysoko w górze i nic Was nie obchodzi, a ktoś za Was właśnie ogarnia piach z przedpokoju, okruszki po dzieciach i masę kurzu i brudu z podłogi. Cudowny obraz? Zwykle pierwsza myśl, jaka nam przychodzi to gosposia. Jednak gosposia droga sprawa, a pensja przeciętnego szaraka stanowczo na to za mała



Tym razem mówimy o robocie, on nie weźmie od Was co miesiąc pensji za swoje obowiązki do wykonania. Tu płacimy raz i mamy go na dożywotnie usługi. Normalnie przyjaciel każdej kobiety w domu. Teraz każdy myśli, że to droga inwestycja. Zdradzę wam, że znalazłam robota do 300zł. Uważam, że cena całkiem niezła, jak za robota co załatwi mi czas na kawę i ciacho i może to robić każdego dnia. Nie muszę go karmić chyba, że kurzem, nie musze płacić co miesiąc, lecz tylko przy zakupie, nie musze znosić jego fochów, wystarczy go pamiętać naładować. Opróżnianie pojemnika również jest dziecinnie proste i poradzi sobie z tym nawet dziecko. Zajmuje tak mało miejsca, że można schować go nawet w szafie na samym dnie. Przedstawiam więc Wam naszego nowego, przyjaciela rodziny MAMIBOT PRO VAC PLUS.  Ten robot jest niezwykły i od razu zdobył uznanie moje i mojego męża. Kolor wybraliśmy czarny, jakoś taki bardziej nam się spodobał i uznaliśmy, że bardziej pasuje do naszego mieszkania (o tyle o ile odkurzacz może być też elegancki i pasować do danego wystroju wnętrza).




Testy robiliśmy na igłach choinki, ziemi, kurzu, sierści psa, piasku i masy innych różności roznoszonych przez moje dzieci podczas zabawy. Odkurzacz ten nie ma czujników, jednak świetnie sobie radzi w mieszkaniu odbijając się od przeszkody i zmieniając swój kierunek jazdy. Kiedy po pierwszym odkurzaniu zrobiłam test byłam zachwycona, posprzątał mi tak cudnie panele, że moje dzieci mimo usilnych prób ponownego zabrudzenia zostały znokałtowane przez odkurzacz, który za nimi jeździł niczym w pościgu i cudnie wszystko sprzątał. Oczywiście później odkurzacz stał się najlepszą atrakcją i każdego dnia rozlegało się pytanie "Mamo kiedy będziesz odkurzać?" Zaszczepiłam w nich miłość do odkurzania, a w sumie do wyręcznia ich w tym przez robota. Grunt, że cel zachowany i w domu moja podłoga dobrze wygląda. Zresztą efekty naszych testów możecie zobaczyć na filmikach, które już jakiś czas temu dodałam na nasz kanał na youtube. Jeśli chcecie się skusić i również posiadać przyjaciela robota oraz zyskać tym samym czas na kawę i ciacho, to zapraszam do skorzystania z rabatu. Specjalnie dla Was mam prezent 5%, na hasło USR1084. Oferta tylko dla moich cudownych czytelników :)









Odkurzacz pochodzi od marki MAMIBOT zobaczcie koniecznie ich inne roboty, mi każdy z nich się podoba :D




Komentarze