Pierwszy komiks dla najmłodszych

Jak byłam mała uwielbiałam komiksy, łatwe dialogi, śmieszne scenki, czytało się je jednym tchem. Kiedy dorosłam chciałam pokazać moim dzieciom, że prócz bajek i baśni są komiksy. Jednak wiedziałam, że podanie im długiego komisu typu Gigant Kaczora Donalda, może je trochę zrazić, bo są za małe. Jaki więc wybrać komiks na początek dla malucha? Wydawnictwo TADAM posiada w swojej oferci całą serie takich pierwszych komiksów. Ja nabyłam jeden na próbę, aby zobaczyć czy dzieciom się spodoba. Mamy tytuł "Pani dedektyw Sowa" Co go wyróżnia? 

Mały format, wygodny do trzymania dla małych rączek. Prócz tego twarde strony i okładka, więc nawet roczniak spokojnie może już go przeglądać, a książka nie ulegnie zniszczeniu. Najważniejsze jednak są proste i kolorowe ilustracje oraz krótkie dialogi. Całość opowiada krótką historię, która zaciekawi malucha. Idealna książka na początek. Jest to książka bowiem z tych pierwszych bo niby strona cała to ilustracja, a jednak z dialogami w chmurkach. Powiem Wam, że u nas Lusia bardzo lubi swój komiks i często go czytamy wspólnie lub ona sama opowiada bratu (nauczyła się już bowiem na pamięć całej historii) Szymek zaś uwielbia oglądać ilustracje, które są bajeczne, idealnie pasujące do świata małego dziecka.


Tekst jest wierszowany, prosty dla zrozumienia przez małego człowieka. Ogólnie książka bardzo fajna na tą pierwszą z tekstem, bo nie ma go za wiele, ale jednak jest. No i historie, są bardzo ciekawe i wciągają nawet rodzica. Nasza jeździ z nami też na wycieczki, jako przerywnik nudnych podróży, chwili relaksu przed spaniem czy po prostu do poczytania dla relaksu.


Komentarze

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)