Rozejście mięśni prostych brzucha - Wywiad z Panią Joanną Kmieć-Nowakowską,

Kochani tak jak obiecałam dziś rano nagrałam specjalnie dla Was wywiad z Panią Joanną Kmieć-Nowakowską, która jest fizjoterapeutką oraz specjalistką od rozstępów mięśni prostych brzucha. Prócz tego Pani Asia to przemiła i bardzo pomocna osoba. Więc jeśli jesteście z Wrocławia i szukacie fizjoterapeuty z powołania to polecam serdecznie. Skontaktować możecie się z nią na facebook.pl klikając TUTAJ lub TUTAJ.  Wywiad odbył się w Akademi z brzuszkiem

Znalezione obrazy dla zapytania rozstęp miesni brzucha



Nagranie odbyło się w dwóch częściach, ponieważ Szymonek w połowie potrzebował dużą ilość tulenia :) Mam jednak nadzieję, że każda z Was znajdzie na tych filmikach odpowiedzi na nurtujące ją pytania dotyczące rozejścia mięśni brzucha. Prócz tego na samym dole znajdziecie filmik instruktażowy jak prawidłowo wykonać badanie w domu, aby sprawdzić czy macie rozejście oraz jak duże ono jest. 








TEST DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU
JAK SPRAWDZIĆ CZY MAMY ROZSTĘP MIĘŚNI PROSTYCH BRZUCHA
ORAZ JAK DUŻY ON JEST

(To badanie pomoże też Wam śledzić Wasze postępy po ćwiczeniach. Ja po miesiącu regularnych ćwiczeń pomniejszyłam swoje rozejście o połowe. Było bowiem na dwa palce, teraz mam na jeden)
Lusia jako mój motywator nadzoruje wykonywany przez mamę test.




Gdybyście jednak nie znaleźli odpowiedzi na jakieś pytanie napiszcie owe zapytanie do Pani Asi TUTAJ lub wybierzcie się do niej lub innego dobrego fizjoterapeuty.
Pamiętajcie nie każdy fizjoterapeuta jest specjalistą z zakresu rozejścia mięśni prostych brzucha. Druga sprawa to spróbujcie ćwiczeniami sobie pomóc zanim dacie się pokroić na stole. Powodzenia!


Znalezione obrazy dla zapytania circa feminae


Komentarze