Na skarby i kapcie dla każdego dzieciaka


Nie wiem jak Wy, ale ja z tych mam co muszą być zawsze "gotowe na wszystko". Doświadczenie nauczyło mnie, że dziecko jest jak jedna wielka niespodzianka i nigdy nie wiadomo co wymyśli, co będzie chciało więc trzeba być zawsze gotowym na wszelkie ewentualności. Dużo też z dziećmi podróżuje, załatwiam milion spraw, więc lubię mieć przy sobie rzeczy pilnej potrzeby. Jednak gdzie to pomieścić? A no znam pewien magiczny sposób, worek od Emiko Store, dla mnie to nie jest zwykły worek na kapcie, jak dla większości z Was, dla mnie to worek wielozadaniowy. 
Można jego zadania podzielić na kilka etapów.

1. Kiedy mamy dwoje lub więcej dzieci z małą różnicą wieku i pampersy, butelki, ubranka można by było założyć jednemu jak i drugiemu. Warto więc mieć podział jednego leżą luzem w torbie a drugiej pociechy w podpisanym jego imieniem taki worku. Nie ma więc mowy o pomyłce

2. Bliźniaki- no przecież jakoś odróżnić je trzeba więc dwa worki, dwa wzory i jeszcze podpisane, no teraz to mamy ład i skład w każdym calu a i tatuś jak pomyli imiona patrząc na worek dostanie olśnienia.

3. Podrzucanie dziadkom, ciociom i zajomym, aby samemu mieć chwile wytchnienia, no dobra, ale przecież Ci ludzie nie znają waszych dzieci od a do z, więc trzeba jakoś im ułątwić tą opiekę. Pakujemy więc jedną pociechę do jednego worka a drugą do drugiego. U nas Szymek ma swój wyjątkowy worek i do niego wkładam zawsze zapasowe ubranka na zmiane, pampy, chusteczki, przytulanke.

4. Cudowny plecak dla przedszkolaka- oj tak od pewnego czasu panuje moda, że lepiej aby dziecko miało jakiś mega lekki plecak, ten worek sprawdza się idealnie, pomieści wszystkie skarby naszego dziecko a i ciężko dzwigać mu nie będzie, na dwa ramiona i heja w podróż ruszamy czy to na spacer czy do przedszkola

5. Worek na kapcie - oklepane i powszechne, że w worku takowym trzymane są kapcie dla przedszkolaka, żłobkowicza lub szkolnej młodzieży buty na zmianę ze strojem na wf.


6. Etui na chuste - ponieważ moje oboje dzieci chustowe to chusta jedzie z nami wszędzie najcześciej w koszyku pod wózkiem, jednak ja mimo iż chusta rzecz nabyta to je szanuje i w takim worku jakoś wole je chować, jak są nie używane. 

7. Skrytka - oj tak najlepsza i najcudowniejsza skrytka na ukochane zabawki, dziecko uwielbia chować to co jego Lusia tak chowa swoje "martwe zwierzątko" taki kocyk z głową zwierza, a Szymkowi na razie ja chowam smoczek, ukochany gryzak i przytulanka :D 

8. Na zakupy- moja starsza pociecha to pomocnik mały, więc na zakupach jak jesteśmy i wracamy ona też musi coś nieść/trzymać nie dam do ręki bo zgubi i zapomni, a w worku jakoś bezpieczniej nie wyleci, nie odłoży gdzie popadnie :)

9. Worek na prezenty od Mikołaja- święta idą Mikołaj gdzieś prezenty musi zostawić jak zobaczy taki worek od razu będzie wiedział do kogo należy i jak dużo ma tam włożyć 


Oczywiście prócz tych cudownych zadań do jakich został stworzony ten o to worek z pięknym wzorem u nas Bóbr zielony i wyszytym imieniem Szymon, co by mu kto nie podwędził to worek ma plusy inne mianowicie 
- nie trzeba prasować, poważnie on zawsze wygląda idealnie
- bardzo szybko schnie  ten plus uwielbiam 
- materiał mało się brudzi, schodzi z niego każda plama, jakby sam się czyścił
- piękne wzory i kolory każdy znajdzie coś dla siebie serio tyle pięknych motywów to ja nigdzie nie widziałam, a i tak każdy worek jest jedyny i niepowtarzalny, a radość dziecka mającego taki włąsny worek bezcenna.
- mega trwały, tutaj Lusia jako starsza siostra przeprowadziła drastyczne testy i worek dalej jak nowy 
- możliwość wyszycia imienia genialne bo dziecko wie, że to jego a i rodzic gafy nie zrobi :P
- bardzo pojemny, wygodny i praktyczny
- każdy cudownie zapakowany z metką no ideał, dbają o najmniejszy szczegół
- tkaniny bezpieczne dla dzieci, naturalne


Co najważniejsze każda rzecz od Emiko Store jest tworzona z ogromną pasją i wkładane w nią jest serce, aby osoba, która otrzyma ich produkt była w 100% zadowolona i otwierając paczkę, widząx to cudo czuła ogromną radość i zachwyt ochów i achów, końca nie miały. 
Ja serdecznie polecam taki worek i nie tylko, bo tam jeszcze inne wspaniałości. Na pewno każdy z Was znajdzie coś dla siebie lub swojej pociechy. A no i właśnie pamiętajcie, że i u nas taki worek dzięki Emiko Store wygrać możecie :) A teraz zapraszam do polubienia strony bo warto ich śledzić, tam co chwila coś nowego się pojawia TUTAJ










Komentarze

  1. mnie nie musisz zachęcac jak mam fioła tzn moja córcia ... no w sumie i ja tez;) na punkcie tych cudów ale nie które zastosowania no nie powiem nie wiedziałam warto je miec sa cudne:)Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny worek na kapcie i buty dla dzieciaków. W sumie buty dla dzieci https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html nie są jakieś duże, więc i worek nie musi być wielki. Dlatego jest taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)