List do Mikołaja

Znalezione obrazy dla zapytania sanie mikolaja









 Drogi Mikołaju,
 zapewne do drogi się już szykujesz i prezenty do worka wielkiego pakujesz,
 elfy pewnie się sprężają i niczym taśmociąg działają. 
Wszystkie listy przeczytane, a mój tak na ostatnią chwile jest pisany. 
Na wstępie Ci napiszę, nieskromnie, że ostatnio bite 9 miesięcy x2 dwoje dzieci pod sercem nosiłam, prócz tego w ciężkich bólach oboje rodziłam, 
najpierw do jednego wstawałam, teraz do drugiego i wcale się nie migałam. 
Prócz tego prac podjęłam wiele byłam praczką, sprzątaczka, służącą i szoferem,
 a do tego zakupy na mojej głowie i dom i dzieci. 
I tak 365 dni w roku 7 dni w tygodniu 24h na dobę nigdy wolnego nie brałam, 
zawsze od siebie 200% dawałam.
Tak więc teraz listę moich marzeń przedstawiam,
licząc na pozytywne ich rozpatrzenie i spełnienie
A więc marzę o:
  • ciepłej herbacie jednak nie tylko jej zrobienie ale i wypicie
  • o obiadku co ciepły sam się zrobi i poda i jeszcze zjeść o czasie będę go mogła
  • o chwili wytchnienia podczas kąpieli bez krzyków dzieci "Mamo!!!" błagalne męża wołanie  "Kochanie a gdzie to?" "Żono pomóż"
  • No i tak móc spać nie zbyt długo starczą mi 5h ciągiem w nocy
  • Móc ubrać się rano i wieczorem nadal być czystym
  • i te małe elfiki co mąż ja widzi, żeby faktycznie mi tez pomagały i same pranie robiły, potem je wieszały i prasowały no i jakby tak obiad 2-3 razy w tygodniu mi ugotowały dla całej ferajny
  • na koniec takie małe życzenia jeszcze mam, w pierwszej kolejności spełnij życzenia mojej dwójki dzieci, bowiem jak one dostaną zamarzone to ja zyskam 5 minut dla siebie
  • pakuj prezenty dla dzieci w dużeeee kartony i owijaj z 4-5 razy papierem kolorowym co by ich odpakowanie zajęło im wieki, a karton posłużył za kojec i domek gdzie zostaną na chwile w zabawie rozgoszczone. 
I to już chyba koniec listu mojego prócz tego pamiętaj, że na parapecie mleko i ciastko na Ciebie czekają, a jak spełnisz listę mą marzeń to się odwdzięczę i za rok Cię wyręczę w obdarowaniu tych moich Szkrabów.


Szczęśliwej drogi Mikołaju i pamiętaj niech każda mama choć raz w roku ma marzeń spełnienia i poczuje się jakby wolne dostała, dla lepszego samopoczucia i upiększeni. Bo mama choć akumulatory szybko ładujące się ma to i one czasem nawalą i frustracja w nich trwa :)

Znalezione obrazy dla zapytania smieszny mikolaj

Znalezione obrazy dla zapytania smieszny mikolaj

Komentarze

  1. Mi wystarczy , że ktoś za mnie posprząta , ugotuje i wypierze ;) reszta sie już spełniła ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)