Jogobela nowe smaki

"Jogobela, jogobela, owocowa radość mnie rozpiera.
Na śniadanie Breakfast wcinam choco crunchy blueberry, ten smak wprost uwielbiam.
Potem gdy przerwa w pracy się zbiera,
ja swój drugi jogurt wyciagam 
i smakiem jego się delektuje 
od razu przypływ energii czuje
Truskawka i Banan musli sił mi dodaje
i praca od razu w rękach się pali.
A na kolacj 8 zbóż zjem
taką mam właśnie chęć,
lekka, pyszna wprost wspaniała
dla duszy i ciała.
Mój brzuszek bardzo się raduje, gdy smak jogurtu tego czuje
Jogobela nowych smaków ma wiele
i wszyscy moi przyjaciele
i rodzina moja cała
i znajomi z pracy i dalecy
i ja sama
jogurty te pokochałam
i już noe zapasy w lodówce ich zebrałam "


Znalezione obrazy dla zapytania jogobella breakfast


JOGOBELA BREKFAST:

  • truskawka z orzechowym musli
  • truskawka z tropikalnym musli
  • brzoskwiniowy z orzechowym musli
  • brzoskwiniowy z tropikalnym musli
  • jagodowy z choco crunchy
  • bananowy z choco crunchy
Próbowałam wszystkich smaków i najbardziej przypadł mi jagodowy i bananowy. Idealne na śniadanie jako przekąska przed głównym posiłkiem :) Osobiście lubie jogurty gdzie mam możliwość samodzielnego wymieszania składników. Tutaj jest pojemniczek z jogurtem a drugi mniejszy z dodatkami. Są one dośc twarde, ale to jak normalne musli :) Pyszne i moje ulubione jogurty od dzisiaj.
Znalezione obrazy dla zapytania jogobella musli

JOGOBELA MUSLI
  • truskawka-banan
  • malina-ananas
  • winogrono-figi
  • jabłko-gruszka
Ciekawe smaki, idealne połączenie słodkawe i smaczne. Idealny mały kubeczek do wzięcia do pracy, na spacer na szybkie przekąszenie. Na zabicie "małego głoda". Dzieci także je bardzo lubią.

Znalezione obrazy dla zapytania jogobella 8 zbóż
JOGOBELA 8 ZBÓŻ
(owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenicę, ryż, proso i grykę.)
  • śliwka
  • jagoda
  • truskawka
  • banan-ananas
  • brzoskwinia
  • wiśnia
Ogromna gama smaków czyni testowanie i smakowanie jeszcze bardziej przyjemne, Mój ulubiony to jagoda. Mój mąż uwielbia wisienki a córka truskawke. Dzięki temu jak stoimi przed lodówką i myślimy "co bym zjadł" mamy ogromny wybór smaków. Zawsze znajdzie się coś dobrego i smaczmego. Dzięki temu, że zawierają 8 zbóż czyni je zdrowszymi od innych jogurtów. Tyle zbóż w jednym jogurcie to same pozytywy i pozytywna energia na cały dzień. Ja zawsze jeszcze sobie dosypuję musli do nich i mam miskę apetycznego jogurciku z masą pysznego musli. Polecam każdemu te jogurciki bo są pyszne. Moja cała rodzina i znajomi sobie je chwalą. Ja jogurty pochłaniam w ogromnych ilościach, więc takie testowanie, było przyjemnością, aż szkoda, że już koniec. Jogurty jednak tak nam posmakowały, że zapasy zostały już uzupełnione i znów można cieszyć się smakiem Jogobeli :)


Komentarze