Fotelik Caretero Diablo XL - Pierwsze wrażenia


Ostatnio otrzymałam wielką paczkę, tak wielkiej jeszcze nie miałam. W niej za to ogromna niespodzianka bowiem wspaniały fotelik Diablo XL firmy Caretero. 

Moje pierwsze wrażenie po wyjęciu fotelika, to jego waga. Fotelik wcale nie jest ciężki choć z wyglądu wygląda masywnie to wagowo wcale tego nie czuć. Dla mnie super bo jako mama dwójki mój kręgosłup i tak jest na wyczerpaniu, więc chociaż przy noszeniu fotelika go oszczędzę. 
Teraz co nie co o bezpieczeństwie. Z wyglądu jak obejrzałam fotelik wzdłuż i wszerz rzucił mi się w oczy zagłówek, który posiada dodatkową wkładkę, dzięki czemu lepiej podtrzymuje szyje i kark. Do tego jest regulowany więc łatwo go dopasować do wzrostu dziecka. Fotelik jest też dobrze zabudowany wygląda na bardzo bezpieczny, że w razie gwałtownego hamowania czy zderzenia, nasze dziecko wyjdzie z tego bez szwanku. Kolor grafitowy super uniwersalny a dodatkowo nie widać na nim aż tak brudu. Dzieci niestety przynajmniej moje to mistrzowie brudzenia się "Dziecko brudne dziecko szczęśliwe" sprawdza się w 100%, jednak matka przez to ma więcej prania. Ten fotelik bardzo łatwo się czyści, tapicerka i wszystkie jej elementy bardzo łatwo się ściąga lub nawet przeciera ścierką. Materiał jest oddychający więc dziecko nie będzie tak się pociło, szczególnie przy dłuższych trasach w ciepłe dni. Materiał jest też miły w dotyku welurowy a miejscami siateczkowy. Na pasach także są materiałowe osłonki z jednej strony welurowe a z drugiej podgumowane, dzięki temu przy śliskiej nawierzchni odzieżowej pasy nie będą się zsuwać,a będą w idealnym miejscu. Podczas podróży dziecko też zasnąć może w takiej sytuacji wygodniej jest zmienić kont nachylenia fotelika ten ma taką regulacje za pomocą jednej ręki możemy zmienić pozycje i zapewnić dziecku spokojny sen w wygodniejszej pozycji. Jak na pierwsze wrażenie fotelik wywarł na mnie bardzo dobre. Teraz poddam go testowi podczas jazdy, zobaczymy jak Lusia oceni go podczas jazdy i jak jej się będzie w nim spało i siedziało. A na razie zapraszam Was na filmik z pierwszych wrażeń z fotelika znajdziecie go TUTAJ. Zapraszam też serdecznie na stronę producenta gdzie jeszcze więcej informacji i inne kolory tego modelu fotelika TUTAJ











Komentarze