Z Bloga Wzięte - spotkanie pełne pasji i pozytywnych emocji

    Wyświetlam A (45).JPG 

    Tyle przygotowań, tyle pracy mojej i Kasi z Blog- mój drugi świat i udało się. Kiedy ruszałyśmy z przygotowaniami nie wiedziałam jak to będzie. To był mój debiut w organizacji tak wielkiego spotkania, iż jestem animatorem różnych imprez to było wyzwanie, bo byłam nie tylko jedną z uczestniczek, ja byłam współorganizatorem tego cudownego przedsięwzięcia. Dziękuję Kasi, że mnie w to wkręciła i, że wzajemnie się przez ten cały czas wspierałyśmy, a nie było to łatwe bo dzielą nas spore kilometry :D. Aż wreszcie przyszedł ten dzień 14 maja 2016. Wybiła magiczna godzina 11 i ruszyłyśmy z planem :) Całe spotkanie odbyło się w cudownym i bardzo klimatycznym miejscu w Villa Cuprum w Lubinie.

Dzięki temu miejscu spotkanie nabrało cudownej atmosfery, której życzę sobie przy każdym spotkaniu. To spotkanie miało duszę, mega pozytywne nastawianie i masę dobrej zabawy w cudownym gronie. Na spotkanie przybyło 10 blogerek z różnych zakątków Polski :)



A były nimi:

Kreatywny Rodzic - czyli ja :P

Blog- mój drugi świat - Kasia


oraz

Po drugiej stronie brzucha- Iza

Pyzuszkowo- Grażynka

Panna Dziobakowa- Sara

Takie moje oderwanie- Magda

Moja Skarbnica- Edyta

Młoda mama Kacpra- Klaudia

Zakątek Moniki- Monika

Clauditte Miss Cooking.-Klaudia

Żebyśmy podczas całego spotkania z głodu nie pomarły o pyszną sałatkę z kaczką zadbała Sylwia Biały, finalistka Hells Kitchen  wraz ze swoim zespołem z restauracji Piekielna Kura.



 W życiu nie jadłam tak pysznej sałatki z truskawkami, kaczką i masą innych pyszności. Również, aby wesoło było i procentów nie miało zadbało Bezalkoholowe.com dla takich szampanów warto zgrzeszyć, choć powiem Wam, że po wypiciu każda humor lepszy miała i języki się rozwiązały.


     Podczas spotkania prócz babskich pogaduch i integracji z innymi blogującymi wspaniałymi osobami, odbywały się warsztaty. Pierwsze prowadzone był przez Panią dietetyk, która prócz świetnego wykładu o tym jak prowadzić zdrową dietę, jak sprawdzać suplementy obdarowała każdą z nas pięknie zapakowanym zestawem z witaminami. Kolejne warsztaty były prowadzone przez My Food, firmę która prócz wykładu o owocach morza obdarowała nas swoimi produktami, które są przepyszne i warte uwagi każdego. Na koniec był warsztaty rozrywkowe z wiązania balonów, bo przecież czasem warto, poczuć się znów dzieckiem. Całość spotkania została uwieczniona przez wspaniałą Panią fotograf Andrzejewska-FOTO .



Dzięki jej pracy, możecie podziwiać jak wyglądało całe to blogowe zamieszanie w Lubinie. Na koniec spotkania oczywiście nie mogło zabraknąć tortu i wzniesienia toastu za cudownie spędzony czas. Tort był niebo w buzi. Delikatny i istna poezja dla podniebienia  od Torty Anety



 Także, żeby każda dobrze wspominała to spotkanie postarałyśmy się z Kasią o wspaniałych sponsorów, którzy obdarowali nas i naszych gości różnymi upominkami. Wszystkich sponsorów było aż 55.

Pokaźna liczba, wspaniałości od nich będziecie mogli podziwiać w osobnym wpisie o prezentach z tego spotkania, a uwierzcie mi będzie co podziwiać. Tak więc, mimo stresu i sporej pracy, teraz oddycham i z dumą mogę powiedzieć, że spotkanie się udało, a ja jestem mega szczęśliwa, że udało nam się z Kasią zorganizować tak cudowne i niezapomniane spotkanie z tyloma blogerkami. Mimo, że już po wszystkim to emocje jeszcze nie opadły całkowicie i już zbieramy siły na ponowne spotkanie taką drugą edycje po nowym roku, kto wie może tym razem spotkamy się tam właśnie z Tobą :) A teraz zapraszam do zdjęć oglądania i śledzenia nowych wpisów, gdzie masa nowości ze spotkania.


P.S.
Pamiętajcie o trwającym super konkursie do wygrania super nagrody. Więcej poczytać o nim możecie TUTAJ








Wyświetlam A (42).JPG









Komentarze

  1. Dziękuje za Twoje i Kasi zaangażowanie:) I mimo nie przyjemnego incydentu cieszę się, że mogłam Was poznać i być tam z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że mogłam Cię poznać i mam nadzieję, że mimo incydentu będziesz miło wspominać spotkanie :)

      Usuń
  2. Świetne spotkanie i do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spotkanie i do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że do zobaczenia :* wyglądasz wspaniale

      Usuń
  4. Super wspaniałe spotkanie zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wspaniałe spotkanie zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie to wszystko przygotowałyście i z wielką przyjemnością uczestniczyłam w tym spotkaniu. Balonowy piesek to była świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobało miałam mało czasu a mogłam Wam pokazać jeszcze jedną sztuczkę z guzikami

      Usuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)