Z bloga wzięte - czyli puszczone z torbami :)

Na spotkaniu "Z bloga wzięte" zostałam dosłownie puszczona z torbami. Dzięki hojności 55 sponsorów otrzymałam na prawdę mega dużo upominków na spotkaniu. Prócz sponsorów od upominków rzeczowych byli też od tortów.

TORTY ANETY

Ten tort długo będę wspominała, bo był przepyszny. Delikatny nie za słodki, po prostu idealny.


Mimo ciąży, mogłam wznieść toast z dziewczynami. Bombelki też robił swoje i języki dziewczynom się rozwinęły. Do tego każda otrzymała przepyszne piwko również bezalkoholowe.


Moje wybrane piwko, dla relaksu ciążowej mamy.


Jedzonko marzenie. Sałatka, która była słodka, słona, kwaśna jednocześnie i zdrowa. Pychota. Truskawki i kaczka czego chcieć więcej.



Na miejscu wszystko zapakowane, ale w domu przyrządzone. Uwielbiam owoce morza i to nie tylko w ciąży. Rybka, krewetki mniam. Ta firma to istna wisienka na torcie. Otrzymałam do spróbowania łososia w sosie kurkowym. Polecam każdemu bo to jest przepyszne. Do tego ośmiorniczki baby pierwszy raz je robiłam i jadłam i jestem mile zaskoczona smakiem. 


Wyświetlam A (45).JPG


To jeden z droższych sponsorów, który na prawdę pokazał klasę. Każda z uczestniczek otrzymała niesamowity zestaw składający się:
  • z koszulki
  • zegarka
  • czapki z daszkiem
  • pendrive w kształcie samochodu
  • kubka
  • 2 dużych notesów
  • 3 długopisów
  •  małego notesu
Robi wrażenie co? Mnie najbardziej zachwycił zegarek.


Uwielbiam ich. Dostałam boski fartuszek z akcesoriami do grillowania. Mąż mi już podwędził twierdząc, że to on tu szefem jest grilla. Otrzymałam od nich także książkę, notes.






Jak każda kobieta od czasu do czasu lubię się pomalować. Dzięki tej firmie mogę nie tylko być mamą, ale mogę być sexi mamą :P





Kosmetyki bliskie naturze i cudownym zapachu.


TWINCAPS
Idzie lato, a więc sezon puszkowych, chłodnych napojów. Cóż począć jak owady szaleją, aby jakiś nam nie wpadł do puszki? Tu genialne są te nakładki. Mój mąż już testuje na grillu.




O ich produktach wkrótce dowiecie się więcej z osobnego wpisu. Są warte uwagi i wielbione przez każdego rodzica, który je posiada. Ja jestem nimi oczarowana.



Szykujecie imprezę? To zamawiajcie super ozdoby z nimi każda impreza jest kolorowa.



 
Książka do poczytania na leniwe wieczory, gdy dzieci śpią. :)



Bo o piękno kobiety trzeba dbać.

Oh lakiery takie piękne i ten błyszczyk. Zakochałam się w tej firmie.


Tymi klockami bawią się nie tylko dzieci, ale i dorośli.



Już wiem, że jak będę szukać plecaka dla Lusi do szkoły to tam zacznę.




zdjęcie od PannaDziobakowa





Kosmetyki stworzone z myślą o małych a służą i dużym










































Po kliknięciu w logo super gra polecam wszystkim rodzicom i ich pociechą










FACE&LOOK













Wyświetlam A (51).JPG










 



























Wyświetlam A (61).JPG

Jak widzicie prezentów sporawo, aż ledwo do auta mi się to wszystko zmieściło. Teraz radość można czerpać z testowania i na pewno z Wami podzielę się wrażeniami lada chwila. Muszę tylko to ogarnąć, bo jak widzicie dużo tego, a jeszcze codzienność też goni, bo prócz blogerką, jestem mamą, żoną i pedagogiem -terapeutą. Więc sporo czasu na wszystko potrzeba, ale postaram się jak najszybciej uchylać Wam rąbka tajemnicy z każdym z tych cudowności. Foto relacje lub filmiki gdzie się da, abyście mogli dokładnie każdy produkt zobaczyć, a nie tylko o nim przeczytać.
Mam nadzieję, że każdy znajdzie w tym zbiorze coś dla siebie, a będzie się działo jeszcze więcej.




Wyświetlam A (58).JPG

Wyświetlam A (53).JPG

Wyświetlam A (52).JPG

Wyświetlam A (63).JPG










































Komentarze

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)