WYNIKI BLOGOWY ROCZEK

              

                     Kochani tyle cudownych życzeń nigdy nie czytałam, aż z rodziną całą spędziłam wieczór miło czytając na głos te Wasze zgłoszenia. Powiem Wam, że życzę sobie, aby choć część z nich się spełniła, a będę mega szczęśliwa. Gdy zaczynałam pisać bloga miał on być taką odskocznią i terapią od siedzenia w domu i codzienności, z czasem się rozwinął i dzięki Wam jest jaki jest i się zmienia. Dzięki Wam on istnieje i sensu nwoego nabrało jego pisanie. Liczba magiczna 1100 lubisiów w życiu o takiej nie marzyłam, taki prezent od Was dostałam, że aż z zachwytu zaniemówiłam. Teraz drodzy moi kochany wyniki Wam przesyłamy. Trudno wybrać było, bo wszystkich nagrodzić by się chciało.
              Konkurs jednak wygrywa Anna Ka. Panią proszę o zgłoszenie się w wiadomości prywatnej na fanpage w sprawie wysyłki :) Innym także dziękuję i mam nadzieję, że zostaniecie już niedługo nowe konkursy ruszają. 



Komentarze