Specjalistyczny olejek przeciw rozstępom firmy Momme

   
Firmę Momme znam już od dłuższego czasu i bardzo sobie chwalę ich kosmetyki. Skład ich jest cudowny bo naturalny, bez żadnych ulepszaczy. Jak do tej pory kosmetyki były przeznaczone dla Lusi, choć i mnie zdarzało się z nich korzystać. Teraz do testów otrzymałam Specjalistyczny olejek przeciw rozstępom. Jak wiecie jestem w ciąży, aktualnie zaczął się 26 tydzień. Więc, skóra mega się rozciąga, bo dzidziuś teraz najwięcej rośnie a i brzuszek się powiększa. Niestety jak to kobieta i jak przy pierwszej ciąży boję się rozstępów. Już kilka po ciąży z Lusią mi zostało i chyba więcej mieć bym ich nie chciała. Wcześniej stosowałam inne kremy i olejki do smarowania. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że rozstępy są też dziedziczone, taka genetyka niestety, ale fakt, że mogę zmniejszyć ich ilość lub zapobiec mega widocznym i tak jest dużym plusem.
Teraz troszkę o produkcie Momme Specjalistycznym olejku przeciw rozstępom.
Skład:

  • lipout
  • olej z róży rdzawej
  • olej makadamia
  • olej babassu
  • olej sezamowy
  • olej ze słodkich migdałów
  • olej z pestek winogron
  • olej słonecznikowy
  • olejek ze słodkiej pomarańczy
  • naturalna witamina E
Prawda,że fajny skład? Wszystko to co natura dała :) a jak wiadomo natura to najlepsza dla skóry, szczególnie wrażliwej, a ja takową mam. Opakowanie jest z cienkiego kartonu, firma Momme dba nawet o najmniejsze szczegóły.Opakowanie jest ozdobione ślicznym obrazkiem z przodu i z boku. Na jednej ściance jest wypisany skład oraz co daje każdy z olejków :). Na jednej ściance wypisane są ciekawostki warte uwagi na temat rozstępów. Jest też krótka instrukcja jak masować brzuszek, aby robić to prawidłowo. W opakowaniu znajdziemy buteleczkę o pojemności 150ml, posiada ona bardzo łatwe otwieranie praktycznie jedną ręką. Po otwarciu poczujemy cudowny zapach pomarańczy, który po chwili zamieni się w zapach migdałów, róży. Jednym słowem kilka doznań na raz :) 
Konsystencja jest super w dotyku olejku, delikatny i łatwy do rozsmarowania. Co jest atutem szybko się wchłania i nie pozostawia plam na ubraniach sprawdziłam. Nie ma też uczucia tłustej skóry, a wręcz już po 1 użyciu czujemy cudowny zapach i jak nasza skóra jest dobrze nawilżona i delikatna w dotyku. Powiem Wam, że używam tego olejku i koloryt skóry mi się poprawił i nie jest już taka sucha. Więc są efekty. Polecam więc Wam ten produkt jak i inne produkty firmy Momme stworzone z pasją i miłości do dzieci i ich rodziców :) Z dbałością o każdego i zaspokajające wszelkie potrzeby. 
MOMME zapraszam do nich na stronę, gdzie znajdziecie jeszcze więcej ich produktu. 
Ach zapomniałabym o najważniejszym kosmetyki tej firmy są dostępne do kupienia u nich na stronie lub stacjonarnie w Rossmann, Hebe oraz Super Pharm. Koszt olejku to około 50-55zł. Zachęcam do zakupu mega wydajny i skuteczny jak widać :) 



Komentarze

  1. Nie znam jeszcze tych kosmetyków, ale wiem, że mają fajną serię dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, Lusia używa ich kosmetyków i zero reakcji alergicznych mega fajne i wydajne i naturalne, a jednak to dla mnie ważne, przy kosmetykach dla dziecka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)