Blogosfera z Canpol Babies :)


Firma znana i lubiana przez wiele mam. Wszystko co robią tworzą z pasją do maluszków i ich rodziców. Jako tak cudowna firma wychodzą naprzeciw mamą blogującym i raz w miesiącu wysyłają swoje produkty do testów, aby poznać opinie mam o nich. 
W tym miesiącu do testów będą dawać cudowny zestaw "Sówki".
 Wygląda on tak:


Na zestaw składa się:
  • Smoczek silikonowy symetryczny "Sówki" 

  • Łańcuszek do smoczka "Sówki"

  • Talerzyk plastikowy "Sówki" 
  • Kubek ze składanym ustnikiem "Sówki"
  • Bidon niekapek "Sówki"

Podoba się zestaw? Mi bardzo. A jeśli byście chciały zorganizować konkurs z tak cudownym zestawem do wygrania to także możecie się zgłosić. To bardzo proste wystarczy się zarejestrować o TUTAJ. Teraz tylko musisz zgłosić swojego bloga do testów lub organizacji konkursu. Możesz oczywiście i testować i organizować konkurs nic nie stoi bowiem na przeszkodzie. Prawda, że to proste? No to na co czekasz. Klikaj i działaj bo warto. Powodzenia ja już się zgłosiłam, teraz trzymam kciuki za ciebie.












Komentarze