Testuj z Canpol Babies, czyli witamy w Blogosferze


Canpol Babies jest jedną z większych firm na rynku, produkującą akcesoria oraz zabawki dla dzieci. Wszystko co robią tworzą z pasją do dzieci i ich mam. Od zawsze też wychodzą na przeciw blogującym mamą. Z nimi tworzą coś wyjątkowego, nazywa się to Blogosfera.

Już teraz do przetestowania dla blogujących mam zaproponowali cudowny zestaw z serii "Kolorowy ocean". 
Zestaw składać się będzie z :
  • Karuzela pluszowa ze składanym pałąkiem „Kolorowy ocean”

Piękna i bezpieczna dla naszych Malutkich pociech. Z pewnością nie jednego noworodka zauroczy i ukoi do snu. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej klikajcie TUTAJ
  • Pluszowa spirala edukacyjna "Kolorowy ocean"
Spirala jest wprost cudowna. Do zamontowania na łóżeczku, w wózku czy foteliku. Posiada elementy szeleszczące, piszczące a nawet grzechoczące. Co ciekawe jest to jedna z nielicznych spirali, która zawiera też pozytywkę schowaną wraz z migającymi światełkami w ośmiornicy. Więcej dowiecie się na stronie TUTAJ
  • Pluszowa zabawka do wózka/ łóżeczka "Kolorowy ocean"
Można zabrać ją dosłownie wszędzie, kolorowa i ciekawa. Z pewnością będzie świetną towarzyszką zabaw każdego malca. Więcej chcecie wiedzieć to klikajcie TUTAJ

Mam nadzieję, że Was zachęciłam, już tak nie wiele Was dzieli od tego, aby wziąć udział w teście tych cudownych zabawek. Jeśli jeszcze nie macie konta na Blogosferze TUTAJ to koniecznie załóżcie je szybko. Teraz jeszcze wypełnijcie ankietę zgłoszeniową. Fajne jest też to, że możecie zgłosić się nie tylko do testów, ale i do organizacji konkursu na swoim blogu, gdzie do wygrania będzie ten o to cudowny zestaw. Prawda, że warto? 

Aby przejść na stronę Blogosfery Canpol Babies, możecie także kliknąć w poniższą ikonkę. Ja już się zgłosiłam i trzymam kciuki za Was i za siebie. 

 Kliknij obrazek

Powodzenia wszystkim zgłaszającym się blogującym mamom :)








Komentarze