Mikser który ma milion zastosowań w 5 minut :)

Już wspominałam o tym cudeńku na fanpage TUTAJ. Teraz trochę więcej o tym co on potrafi.

Zestaw zawiera

  • podstawę z silniczkiem i kabelkiem :) 
  • 2 kubki 600 ml
  • 2 zatyczki
  • jedna nakrętka z nożami
  • instrukcja obsługi
Już od dłuższego czasu rozmyślałam nad blenderem/mikserem do koktajli. Uwielbiam domowe soki, jogurty. Jednak w ciągłym biegu czasem ciężko znaleźć mi czas na przygotowanie tego. Była też myśl o kupnie sokowirówki, jednak ja nie mam miejsca w kuchni na duże gabaryty, szukałam więc czegoś mniejszego. Wreszcie wybór padł na BLENDER RUSSEL HOBBS . Pozostało ubłagać męża i o to i on. 

Żyjesz w biegu a chciałbyś pić zdrowe soki, koktajle a może lubisz zupy krem? 
Ten sprzęt jest dla Ciebie. To blender i przenośny bidon w jednym urządzeniu. Nie żartuje.
Zaraz się przekonasz jakie to banalne. Podłączasz podstawę do kontaktu. Teraz do pojemnika wrzucasz umyte (dla dzieci też obrane) np. jabłka, pomarańcze, miętę i dolewasz trochę wody mineralnej. Zakładasz nakrętkę z ostrzami. Teraz mocujesz na podstawie, przyciskasz chwile i gotowe. Mamy super pyszny sok na gorące dni :) 
Z może wolicie zupkę krem? Moja Lusia lubi takie zupki. No to do roboty.Myjemy warzywka i wrzucamy. Zakręcamy i miksujemy. To jak będzie drobno zmiksowane zależy od tego jak długo będziemy trzymać kubek na podstawie. 
Jeśli marzycie zabrać ze sobą taki zdrowy sok. Nie ma problemu, bierzecie nakrętkę z korkiem, teraz czary mary i mamy bidon, który wszędzie można zabrać, nic się nie wyleje :) Testowałam z Lusią. Potrząsała, rzucała i kubek żyje i nic się nie wylało. 
Super co? Dziś zrobiłyśmy sobie sok z jabłek z dodatkiem cynamonu i wody mineralnej. Powiem Wam pychaaaa. Atutem też jest, że można kubki, ostrze, końcówki do bidonu myć w zmywarce. Koszt też niewielki bo już za 90zł można takie cudeńko mieć. Ja jestem bardzo zadowolona. Z pewnością, gdy synek będzie miał rozszerzaną dietę pomoże mi przygotować dla niego masę pysznych zupek :) A Wy co myślicie o moim nowym nabytku? Lubicie takie ułatwiacze życia w biegu do robienia soków i zup krem?







Komentarze