Książka z serii dotknij i poczuj :)


Dawno recenzji książek nie było, więc wrzucam Lusi z jednych ulubionych. Książeczka jest z serii "dotknij i poczuj" wydawnictwa Olesiejuk. Mam sporo książeczek ich wydawnictwa ta jednak zdobyła najbardziej serce Lusi. Strony są grube, twarde, kartonowe. Obrazki są duże i wyraźne do tego takie typowe dla małych dzieci. Jest także tekst, jednak nie ma go za wiele co jest atutem w 1 książeczkach. Dziecko bowiem szybko się nudzi i ciężko mu usiąść i słuchać bajki. Bajka musi być krótka za to bogata w super ilustracje, które tutaj z pewnością znajdziecie. Książeczka ma tytuł "Czy jesteś moją mamusią? Mały miś polarny". Opowiada ona historię jak mały miś polarny się zgubił i szukał swojej mamy. Po kolei pytał napotkane mamusie innych zwierząt, czy są jego mamą. Za każdym razem słyszał odpowiedź i wyjaśnienie np. "Nie jestem Twoją mamą bo nie mam takich uszek jak Ty". Dzięki temu dziecko uczy się także cech zwierząt, że foka nie ma uszu, a miś je ma. Uczy się różnic między nimi, jak wyglądają. Na końcu miś znajduje swoją mamę. Książka posiada dodatkowy atut małe kółeczko białe pluszu. Na każdej stronie wypełnia brzuszek misia. Oczywiście to stanowi najlepszą atrakcje dla najmłodszych i nie tylko. Lusia podczas czytania bajki zagłaskała tego misia już z 1000 razy. Nie jest też droga za 10zł jesteśmy już w stanie ją kupić. Są też inne z tej serii. Polecam z czystym sumieniem bo książka na prawdę warta uwagi. 




Komentarze

  1. córka bardzo lubi tą książecze i choć pingwiny i misie polarne żyją na różnych biegunach i to dla mnie smieszne ogólnie jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. córka bardzo lubi tą książecze i choć pingwiny i misie polarne żyją na różnych biegunach i to dla mnie smieszne ogólnie jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)