Bajki z morałem

Postanowiłam troszkę wzbogacić mojego bloga. Podejście drugie tak zwane. Widziałam już w sieci blogi kulinarne, o zabawkach, szyciu, wychowaniu dzieci. Jednym słowem o wszystkim. Mój też zawiera szczyptę wszystkiego niczym w kuchni zupa, aby smaczna była wszystkiego szczypta być musi, żeby pyszna była. Jednak chciałabym czymś się wyróżniać, zrobić coś czego nie było. Postanowiłam wygrzebać z dna szuflady bajki terapeutyczne i z morałem dla dzieci i dorosłych :) Postaram się wrzucać filmiki raz w tygodniu tak jak było jakiś czas temu, ale będzie też wersja pisana z ręcznie malowanymi ilustracjami. Oczywiście pewnie będą też bajki kreatywne, gdzie każdy będzie zaangażowany. Już jutro pierwsza bajka się pojawi opublikowana. Więc wyczekujcie i śledźcie bloga mojego bo na nudę nie będziecie mogli narzekać. Nadchodzą bowiem zmiany i to całkiem spore. Mam nadzieję jednak, że będzie miło i przytulnie i chętnie zaglądać tu będziecie. Ja Was z Lusią serdecznie zapraszam, bo czymże by było moje pisanie bez Was. Niczym zupełnie-jak kartka z pamiętnika. 

Teraz uciekam już spać choć bezsenność dalej ciążowa doskwiera, to przynajmniej jestem wstanie nadrobić wiele spraw, gdy reszta domowników śpi :)
 

Komentarze