Chcę znów być mamą !!!

Jeszcze za nim Młoda się urodziła, chciałam mieć dzieci tak z różnicą 2-3 lata. Jednak po tym co przeszłam w ciąży z Lusią boję się ponownie zajść w ciążę, Z jednej strony bardzo bym chciała znów być mamą, znów przeżyć te wszystkie trudności i radości z niemowlakiem. Jednak coś hamuje. Ten strach, że znów będę 9 miechów leżeć. Znów masa leków, szpitale. Na samo wspomnienie tego co przeszłam, przechodzą mi ciarki. Walczę już ze sobą długooo. Wiem ,że każda ciąża jest inna i druga może być o niebo lepsza. Jednak ty se mów a ja wiem swoje. Jak to śmieje się, ze mnie mąż. Byłam już u swojego ginekologa, wypytać go o wszystko. Jednak on jak to on. Prosto z mostu czysta szczerość, że muszę wiedzieć, że może być
1. ciężko zajść mi znów w ciąże (problemy kobiece)
2. ciąża może być inna, a może być gorsza (ten to wie jak pocieszyć)
3. mogę od razu zajść w ciążę i przeżyć ją niezauważalnie

ta 3 opcja bardzo mi się podoba :D Przynajmniej w ciąży i po ciąży odzyskałabym znów kształtne cycki, a nie jakieś "uszy jamnika", które mam obecnie.
8 miesiąc z Lusią w brzuszku


Jedno jest pewne, że jeśli się przełamię, by znów zostać mamą, to przy drugim będę mądrzejsza. Już wiem co i jak wygląda. Oby poród był tak samo szybko jak przy Lusi no i z opieką nad 2 już nie będzie debat co i jak bo już to przerabiałam. Na tą chwilę, zrobiłam sobie wszystkie badania tak an wszelki wypadek, od 3 miesięcy łykam kwas foliowy. Kto wie, może znów sylwester będzie na bogato i przyniesie brata lub siostrę dla Lusi.

p.s.
Jestem ciekawa jak to było u Was, przy drugiej ciąży planowałyście ją? bałyście się? Czy było zupełnie inaczej.

Pozdrawiam i ściskam ciepło

Komentarze