Kulinarne zagrania we Wrocławiu


Nadrabiam zaległości w pisaniu. A więc.
W sumie równo 20 dni temu bo 1 października odbyło się spotkanie blogerek pod hasłem "Kulinarne zagrania we Wrocławiu". Na spotkanie przybyło 15 blogerek w tym dwie z bardzo daleka. (Pełen podziw dla nich). Ja pierwszy raz wzięłam udział w takim spotkaniu, taki debiut miałam. Spotkanie odbyło się w Pizzy Hut w C.H. Korona. Lokal mały , ale był wstanie wszystkie nas pomieścić i jeszcze kilka by się zmieściło. Każda z nas na wstępie otrzymała identyfikator, tak aby lepiej móc siebie kojarzyć. Bo większość zna się ze świata blogowego, ale mała z realnego. Kiedy już każda znalazła wygodne miejsce, by się usadowić zostałyśmy oficjalnie przywitane przez Wiolę i Ewę. 
Potem pan Rafał, rodzynek wśród zbiorowiska kobiet, opowiedział nam o swojej firmie MyFood. Nastąpiła prezentacja owoców morza, jakie firma sprzedaje. Ich produkty można znaleźć w sklepach takich jak Alma, Piotr i Paweł, Auchan lub skosztować w restauracjach IKEA i North Fish.

Później zostały wniesione na salę pachnące i pyszne pizze. Różne rodzaje, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. 

Nie dałam rady skosztować wszystkich. Moje serce zdobyła pizza na grubym cieście z szynką i ze szczypiorkiem. Po raz pierwszy widziałam szczypiorek na pizzy. Była przepyszna. 

Na koniec toast wypiłyśmy i prezentami zostałyśmy obdarowane. W kolejnym poście opis i relacje z ich testowania. 
Mam nadzieję, że jeszcze mi się uda wziąć udział w takich spotkaniach i znów zobaczę znajome dziewczyny.

A prezentami były:


  •     krewetki – MyFood
  •  Książka z przepisami - Familie.pl
  •  Zestaw produktów makarony, oliwa, pomidory itd oraz chałwa i wino (ono było do degustacji i toastu) - Primo Gusto
  •  Torba materiałowa, karty z przepisami - Polsat Food Network
  • Cydr - Cydr Słowiański
  •   Herbata i słodkość - Turecki Sklep
  •   Parasolka, bransoletka mnie żółta się trafiła- Magnat
  •   Zatyczki na puszki - Twin Caps
  • kapsułki do prania i płyn do płukania Perlux – Lakma
  • ciastka i ciasteczka do degustacji na stołach rozłożone- Brześć
  • Książeczka z przepisami – Crock-Pot
  •  Plastkowy pojemnik zakręcany - Branq




Komentarze