Gigantyczne Bańki Mydlane

A no jako mama i animator dla dzieci, postanowiłam zaopatrzyć się we własne gigantyczne Bańki mydlane, Na stanie w domu mamy już małe, maszynę do baniek mini mini, miecz do baniek średnich a teraz przyszła pora na Gigantyczne Bańki. Zamówiłam na allegro zestaw do ich stworzenia. Choć w sumie kolejny zrobię już sama. Wystarczą dwa patyczki mogą być jak te od balonów. Potrzebny grubszy sznurek. Zawiązujemy na obu końcach patyczka tak aby powstał pół okrąg. Można kombinować, ale na dobry początek dobre i to. Ten co zamówiłam gotowy (lenistwo). Ma jeszcze w środku dodatkowy nazywa się to poprawnie "okulary". Po południu wypróbuje. Na wstępie podoba mi się jakość wykonania.


Firma TUBAN, No zobaczymy jak sprawdzą się w akcji, bo suche ciężko oceniać. Po rozłożeniu wyglądają zaś tak:
Na tą chwile plusy:
każdy kocha bańki mydlane i duży i mały choćby na rynku jak są pokazy każdy się zachwyca.
nawet gotowy zestaw nie jest drogi ja za ten dałam 24zł więc nie jest źle
ile to frajdy zrobić własne duże bańki 
teraz żadna domowa impreza nie będzie nudna :)

Komentarze