KIERMASZ we WROCŁAWIU !!!!

Zapraszam Mamy z Wrocławia. I te co dzieciaczki już mają i te co ich się spodziewają. Dla Maluszka i dla ciężarnej Mamy i tej po porodzie też się coś znajdzie.
Dla dzieci same super rzeczy:

  • ubranka
  • zabawki
  • buciki
  • akcesoria niemowlęce (butelki,smoczki,laktatory, podgrzewacze-wszystko nowe)
  • przewijaki
  • foteliki samochodowe
  • krzesełka do karmienia i czego dusza tam zapragnie
A dla Mamusiek:
  • ubranka ciążowe
  • ubranka po ciąży, sexi sukienki, spodnie wszelkie rozmiary XS-XL znajdziecie
  • biżuteria
  • kosmetyki 
Zapraszamy więc serdecznie. Ceny niskie, bo już byłam w poprzedniej edycji brałam udział. Małą obkupiłam za pół darmo można powiedzieć. 


Lub więcej jeszcze dowiedzieć się możecie TUTAJ

Ja Was zapraszam i mam nadzieję, że kogoś z Was tam spotkam :)

Komentarze