piątek, 3 lipca 2015

Butelka Haberman i podgrzewacz elektryczny

Ostatnio do testowania od Canpol Babies otrzymałam zestaw butelkę Haberman z podgrzewaczem elektrycznym.  Zestaw jak zwykle przyszedł szybko i pięknie zapakowany. Lusia i ja nie mogłyśmy już doczekać się testowania produktów bo firmę Canpol Babies bardzo lubimy. Mają dużo fajnych produktów i zabawek dla Malucha.
taka piękna paczuszka pod drzwi przybyła

a w niej same skarby się znalazły

Zaczęłam od podgrzewacza, bo to niezbędnik każdej mamy w domu. Podgrzewacz wyglądem przypomina takie jajo troszkę. Dzięki temu ładnie w wkomponowuje się w pokoju Małej. Podoba mi się, że jest regulacja ustawiania pokrętłem. Łatwo się go czyści ściereczką mokrą.
Kontrolna lampka ułatwia orientowanie się czy już jest osiągnięta odpowiednia temperatura w podgrzewaczu i jedzonko lub woda na mleko są ciepłe. Fajnym rozwiązaniem w tym podgrzewaczu jest pojemnik. Dzięki czemu można podgrzać w nim jedzonko, butelkę z wodą szeroką i wąską, słoiczek.

Pojemniczek ma przykrywkę i szybciej dzięki temu jedzonko się podgrzewa w pojemniczku. Np. wrzuciłam zupkę Lusi wyjętą z lodówki do pojemniczka wstawiłam do podgrzewacza, zakryłam pokrywką i czekałam około 2 minutek, aby była ciepła i idealna do spożycia. W poprzednim podgrzewaczu innej firmy czas podgrzewania trwał, aż 5 minut to spora różnica.
W nocy też świetnie podgrzewacz się sprawdza, gdy załóżmy Maluch wstaje co 1-2 godziny. Wstawiamy wodę w butelce do podgrzewacza, włączamy go na minimum. Woda będzie utrzymywana cały czas w stałej ciepłej temperaturze i szybciej jesteśmy przygotować mleczko modyfikowane dla Malucha, a co za tym idzie? Sami szybciej wrócimy do łóżka by dalej móc spać. A przy nocnym częstym wstawaniu i 5 minut to zbawienie.

Fajne by było gdyby uchwyty były przy tych pojemniczkach, aby łatwiej wyciągać i się nie poparzyć. Cena przystępna, bo można już zakupić nowy podgrzewacz za około 40zł a używany za 25zł. Kolory też ma dwa do wyboru niebieski i szary. Także można wybrać swój wybrany :) Regulacja pokrętła ma 4 pozycje główne i 2 pośrednie. Łącznie 6 pozycji temperatury. Rewelacja jak dla mnie. Bo nie wszystko musi być mega gorące. 
W naszej ocenie dostaje 5,5 w skali 1-6 :) Polecamy z czystym sercem. Ta firma nigdy mnie nie zwiodła. 

BUTELKA HABERMAN:
No Kochani teraz to mercedes wśród butelek. Testowałam wiele butelek, różnych firm ale w tej to ja się zakochałam. Wreszcie ktoś mądry wymyślił genialną butelkę. 

butelka Haberman
Na zdjęciu pokazuje Wam jak wygląda to cudo. Taka niepozorna butelka. Kształt ma super łatwy w trzymaniu i dla rodzica i dla Malucha. Lusia już ma etap "Ja chcę sama trzymać butle".
Ale zacznijmy od początku. Największym atutem tej butelki jest smoczek. To jest prawdziwy antykolkowy smoczek. Bez względu w jakiej pozycji trzymana jest butelka, smoczek zawsze jest wypełniony mlekiem, herbatką, wodą itp. Nie ma ani grama powietrza. Można powiedzieć, że wygląda to tak jakby smoczek i butelka to dwie odrębne części. W butelce widzimy, że jest powietrze, za to w smoczku nie ma go wcale.
 

 Kolejnym atutem butli, jest regulacja przepływu pokarmu. Żeby butle i cycka połączyć. Musimy pamiętać, że dziecko przy cycku musi się napracować, by coś poleciało. Tak samo przy tej butelce, musi popracować. Owszem możemy odpowiednio przekręcić smoczek i zwiększymy przepływ jeśli chcemy, by szybciej i więcej dziecku leciało. Tak więc smoczek rośnie wraz z dzieckiem a to jest cudowne i mega oszczędne. Nie stoję pół godziny na wybieraniu smoczka bo ten zastępuje wszystkie. 
regulacja smoczka

Teraz trochę o złożeniu butelki. nie ukrywam jak w nocy wstaje, by małej dać mleko zależy mi na czasie. Chcę szybko złożyć butle, dać mleko i szybko rozłożyć, umyć i iść spać. Tą butelkę złożymy intuicyjnie. Choć wygląda skomplikowanie. Najpierw smoczek na filtr potem nakrętka. Musi kliknąć taki dźwięk "klik". Wtedy mamy pewność, że dobrze złożyliśmy. Tak złożoną górę nakładamy na butlę i zakręcamy i gotowe :) Pokaże Wam też jak opróżniać smoczek z pokarmu a jak go napełniać. To bardzo proste. Można powiedzieć taki a`la kubek niekapek. 


Mycie też proste. Rozkładamy na części i myjemy tak jak normalną butle, Filtr płukałam wodą z płynem pod bieżącą wodą, żeby go tam nie ściskać i nic nie połamać. W zmywarce nie próbowałam. 
Ja żałuję, że od początku tej butli nie miałam. Przy drugim Bombelku już od początku tą zakupimy. Miałam Medeli Calme i powiem Wam masakra. Do dupy z myciem, składaniem a jedzenie dla dziecka udręka. Nienawidziła kształtu tego smoczka. Tą pokochała jak mama. Nie ma problemu. Najfajniejsze jest dla niej to, że mimo iż butelka duża i pełna jest jej łatwo trzymać. Przy innych butelkach ciężko jej było i trzeba było pomóc jej troszkę szczególnie na początku jak była pełna. Teraz pełna samodzielność. Cena też o wiele lepsza od innych bo już za 30zł można ją posiadać. Moje poprzednie kosztowały więcej bo 40 zł-50zł, a nie zadowalały mnie całkowicie. Przy tej nie mogę złego słowa powiedzieć. Na tą chwilę wad nie znajduję i z czystym sumieniem polecam. Ocena 6/6 :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, że tu byłeś. Zapraszam też do nas na fanpage :)