CZEKOLADOWA ZABAWA super sprawa

Czekotubki każdy pamięta, teraz znów się pojawiły. Ostatnio na zakupach jednak wpadło mi w oko coś innego też firmy Wedel. Mianowicie Czeko lepki. Nazwa mnie zaciekawiła, no dobra pudełko też. Normalnie jak mówi mój mąż gorzej jak z dzieckiem. No, ale dorwałam się do tego pudełka. Oglądam, czytam. Hmm było kilka rodzai Farma, Ocean, Kosmos. Jednym słowem dla każdego coś dobrego. Wybrałam Farmę, a co mi tam. Postanowiłam się pobawić.

W domu jak dziecko otworzyłam pudełko całe, bo tylko tak można dotrzeć do instrukcji. Kiedy już obcykałam co i jak. Wzięłam Młodą i postanowiłam wraz z Nią się pobawić w czekoladowe zwierzaki. Ale to na Filmie Wam pokaże. Najpierw kilka słów o całych tych Czeko lepkach. W pudełku są 3 woreczki, jeden z białą czekoladą, drugi z mleczną czekoladą a trzeci z gorzką. Są to takie kulki jak plastelina. Można dowolnie formować. Oczywiście dzięki temu, że są 3 smaki czekolady każdy może mieć swoją ulubioną. A do tego fajnie jest coś stworzyć. 

W instrukcji mamy rozpiskę krok po kroku jak zrobić przykładowe zwierzaki, oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby zrobić własne wymyślone. Lusia takiego zrobiła. Gniotek go nazwałam :).
Tu tylko dwie saszetki, do trzeciej już wtedy dorwała się Lusia. 
A teraz Film co ja stworzyłam, a potem zdjęcie dzieła Lusi. Jedno jest pewne. Ja wiem, że jedzeniem bawić się nie powinno. Ale dzieci lubią (zresztą ja też) figurki czekoladowe co się potem zjada. Jeśli chcemy urozmaicić urodziny dziecka lub w fajny sposób się pobawić to warto spróbować. Koszt około 10zł. Więc nie ma tragedii. A super sprawa i pyszna zabawa dla całej rodziny. Można tez zrobić coś miłego drugiej osobie np. serducho a na nim dziecko wyklei obrazek. Wystarczy odrobina wyobraźni. Potem ulepione "cosie" do lodówki wkładamy dajemy zastygnąć troszkę czekoladzie i wcinamy :D


Gniotek Lusi :) Jak ktoś widzi jakiegoś zwierza niech pisze :)



Komentarze