Krokodyl Fisher Price z klockami sensorycznymi

A no dawno recenzji zabawek nie było, oj dawno. Bo dużo się dzieje a ja nie wyrabiam i bloga zaniedbałam za co przepraszam. Obiecuję poprawę.
Ostatnio na Facebooku prezentowałam dwa nowe nabytki. Jeden został już godnie przetestowany a mianowicie krokodyl z Fisher Price , a przeżył on wiele.

  Krokodylek ciekawy, na górze ma podłoże z kolcami, gdzie można klocuszki wczepiać i wieżę na nim budować. Stabilnie stoi/leży sama nie wiem do końca. Fajne jest też to, że klocki można wkładać i wyciągać przez paszczę, która się otwiera oraz przez grzbiet, bo można podnieść panel do góry i otwieramy jakby jego brzuchol. Prócz tego po naciśnięciu lub wczepieniu klocka na grzbiet krokodyl wydaje kilka dźwięków co uatrakcyjnia zabawę maluchowi. U nas to było odbierane jako nagroda, że przyczepiła dobrze klocka na grzbiet i się jej udało :) Odkryłam też, że jest niezniszczalny, klocki jedynie dołączone do zestawu 4 sztuki się porysowały i one jedynie ucierpiały. A krokodyl ma się świetnie choć był rzucany, turlany, walony wszystkim czym się dało. Śladu nie ma. Ogólnie fajna zabawka jest regulacja głośności ale dźwięki wydawane przez niego są znośne. Bo nie ukrywam grających zabawek nie kiedy mam już dość. Uszy mi zwiędną. Podoba mi się też funkcja z panelem do układania klocków na grzebiecie i, że klocki można dokupywać osobno. Taka dosyć kreatywna i fajna zabawka z pierwszymi klockami dla malucha.

Klocki także coś robią biedronka to grzechotka z małymi biedroneczkami, motyle się obraca wokół własnej osi, gąsieniczka chodzi w kółko a pszczółka na sprężynce się kiwała.
A no i pszczółka nie przeżyła fruwania po całym domu i się odczepiła sprężynka dlatego biedna teraz leży. No nic przy testowaniu ktoś ucierpieć musiał padło na nią. 

Klocki też są terapeutyczne jeśli jakieś dziecko ma problem z napięciem w rączkach lub zaciska stópki i rączki to kolcami z klocków można pomasować, "pokłóć" troszkę aby rączka i nóżki pięknie zaczęły pracować i reagować na bodźce.

Filmik nakręcony podczas zabawy tutaj straty w ludziach nie było akurat i jeszcze chyba pszczółka żyła :D


Tutaj początki Lusi z Krokodylem

a tu prezentacja krokodylka :)

Komentarze