Dzień Mamy!!! Kim jest Mama?

Kim jest Mama?
M jak miłość kocha bezgranicznie
A jak aktywna 24 h / 7 dni w tygodniu i więcej
M jak mądrość bo mama zna na wszystkie pytania odpowiedź
A jak asertywna tylko mama potrafi przyjąć krytykę i wyrazić swoją nie raniąc innych

Ach dziś Dzień Mamy, zawsze to ja składałam swojej mamie tylko życzenia, a teraz i Teściowej złoże. A najważniejsze, że teraz też mamą jestem. I w dniu dzisiejszym czuje się bardzo wyjątkowo, bo to też moje święto. Tego dnia przypominam sobie, o tym trudzie w ciąży jak walczyłam o moją córkę, o trudzie porodu (choć akurat on był całkiem szybki :P ) o tych nocach kiedy wstawałam i wstaje do niej, o smutkach i radościach razem z Lusią spędzonych. Myślę o tym jak ją wychowuje, jak rehabilituje i się bawię. Marzę o tych chwilach co jeszcze przed nami i powiem Wam, że jestem dumna z siebie samej. Właśnie dziś w tym wyjątkowym dniu, patrząc na Nią widzę, że bycie mamą to coś więcej. To nie tylko wychowanie, ciąża, poród, smutki i radości. Ja jestem kimś najważniejszym w życiu mojego dziecka. To ja jestem jak Anioł Stróż i towarzyszę jej w drodze poznania świata, dorastania a potem w dorosłym już życiu. Nikt nie kocha tak jak mama, to właśnie miłość mamy daje siłę w wielu sytuacjach, to miłość matki, niekiedy ulecza chore dziecko. To właśnie mama jest zawsze. Ono wie, że może na mnie polegać. Pierwsze słowo to zwykle jest mama, gdy dziecko się uderzy to też pierwsza osoba kogo woła jest mama. Ktoś kiedyś powiedział, że "Mama jest wstanie zastąpić każdego, ale mamę nikt Ci nie zastąpi" I to jest prawda, pomyślcie czy ktoś kocha tak jak mama? Bezgranicznie, bez żądania czegoś w zamian. My po prostu kochamy te nasze dzieci, nawet te Łobuziaki. No i co najważniejsze, nikt nie powie, że jest inaczej. Bycie mamą to praca na cały etat i jest to najwyżej opłacana praca na świecie. Bo nasze wynagrodzenie jest wypłacane przez dzieci w czystej miłości.  Znalazłam fajny obrazek na Damsko.pl
Damko.pl
No i niech ktoś zaprzeczy? Dla nas nawet, gdy już te maluchy dorastają na zawsze pozostają małe  i jesteśmy dla nich zrobić wszystko. Mama nie zna zdania "nie da rady" dla niej istnieje tylko "wszystko jest możliwe". Poniżej jeszcze życzonka, kto by na facebooku nie przeczytał. I życzę Wam Mamusie i tych maluszków i tych co w brzuszkach jeszcze noszą no i tych dużych też  UDANEGO DNIA !!! Czujcie się dziś wyjątkowo, bo to Wy a nikt inny dałyście i dajecie dzieciom wszystko. Najpierw życie, potem pokazujecie świat, wychowujecie i dajecie gwiazdki z nieba, które ponoć są za daleko.

Komentarze