Kocyk/przytulanka czyli co warto mieć już od narodzin

By spokojny sen dziecko miało
by niczego się nie bało
Gdy mamusi w łóżku nie ma
by zapach jej czuć
aby sny ładne były
i mieć coś do tulenia
idealne rozwiązanie znalezione
przytulanka-kocyk
znacie?
nie?
to poznacie magię tej zabawki na sen już od samego początku co towarzyszyć może naszemu maluchowi
a ile wzorów
a ile kolorów ma on
Tym wierszykiem dziś zaczęłam wpis. Dziś chcę wam przedstawić pierwszą super przytulankę naszego maluszka. Są one magiczne raz, że miłe w dotyku to do tego pochłaniają zapach mamy i dziecko nawet w swoim łóżeczku może czuć zapach mamusi i czuć się bezpiecznie. Mój mąż nazywa to "martwym zwierzątkiem" bo jedno które w domu mamy to kocyk kwadratowy a na samym środku jest głowa misia z łapkami. Ale tak jak wszystkiego jest mnóstwo wzorów i kolorów tak samo jest z kocykami-przytulakami. Kolejny np. mam że jest kocyk prostokątny z jednej strony pluszowy z drugiej taka flanelka i w jednym rogu jest przyszyty miś pluszowy. Tak bo u nas jest szał misiowy jakoś tak wyszło... Uwierzcie lub nie ale nie planowane. Firma Tuli produkuje też takie zwierzątka-kocykowe do przytulania. Ale wystarczy poszukac na allegro lub gdzieś w sklepie nie drogie a jest super i godne polecenia. Moje maluchy uwielbiały je. I nie powiem, dzięki temu kocykowi-przytulance spały spokojnie same w swoim łóżeczku a nawet potem same brały tego zwierzaczka i szły z nim spać. Mówi się że dziecko tylko ze smoczkiem może spać i się z nim nie rozstaje.. Oj ja mam dzieciaki bez smoczkowe za to kocykowo-przytulankowe i uważam że to lepszy wybór.  Oczywiście są też kocyki-przytulanki które do przytulania się nie nadają a tylko do zabawy bo są szeleszczące z gryzakami np. Też mam taką żabę zobaczycie na poniższych zdjęciach. Jednak też fajne jeśli chodzi o idące ząbki. Dzieci lubią gryźć różki pieluch tetrowych, kołderek a czy nie lepiej dać im ich własny taki gryzak? Chyba bezpieczniej. A więc wierzcie lub nie. Ale uważam że w każdym domu gdzie pojawia się mały bombelek powinna pojawić się nie maskotka do spania a właśnie ten kocykowy-przytulak. Poniżej zdjęcia z mojej kolekcji.
DSC09423.JPG
DSC09424.JPG

Komentarze