Wkładki Laktacyjne Ranking!

Za raz po urodzeniu dziecka siłami natury maluszek jest przystawiany do piersi mamy po cesarce zwykle dopiero kolejnego dnia. Jednak jakby nie patrzeć najpierw się martwimy że pokarmu nie ma. Choć jest tylko że to siara i to tak z 5ml jej jest. Dopiero na 3-4 dobę o zgrozo następuje nawał pokarmu. Radzę zaopatrzyć się wkładki laktacyjne wcześniej. Trzeba je wymieniać jak nasiąkają aby nie rozwijały się w nich bakterie a mają styczność z piersiami więc chyba nikt nie chce mieć jakiś wirusów. Korzystałam z wielu różnych rodzai wkładek laktacyjnych i powiem Wam że mam dwie ulubione firmy. Ale po krótce o wszystkich które próbowałam.
Tommee Tippee -dostałam w prezencie więc czemu nie spróbować.
Cena- troszkę drogo jak dla mnie
Chłonność- takie średnie myślałam że będą lepsze na takie 3-
Wielkość itp. - No tu się popisali bo są bardzo duże idealne dla Mam z dużym biustem.
Użyteczność- każda sztuka pakowana w osobny woreczek, taśma klejąca zabezpieczona przyklejone trzymają się tam gdzie trzeba
Canpol Babies super cieńkie soft- te sama sobie zakupiłam i w sumie przy nich zostałam :)
Cena- jak dla mnie super ja płacę za 60 wkładek około 12-13zł
Chłonność-rewelacja jeszcze ani razu nie przeciekło mleko
Wielkość-Nie są ogromne tylko średnie ale mi wystarczają, są cienkie nie widać ich że się je ma.
Użyteczność-pakowane po 2 sztuki w woreczku, a więc od razu mamy po 1 na każdą pierś mniej otwierania foli :) taśma mocująca szeroka trzyma się na miejscu gdzie ją przykleimy.
Canpol Babies na noc- kupione raz i w sumie tylko raz
Cena-tak samo jak tych super cieńkich
Chłonność-są ciut bardziej chłonne od tych cienkich, ale jak dla mnie wystarczył te zwykłe, a miałam bardzoooo dużooo pokarmu
Wielkość- są ciut większe od zwykłych wkładek
Użyteczność- pakowane po 2 sztuki w woreczku, a więc od razu mamy po 1 na każdą pierś mniej otwierania foli :) taśma mocująca szeroka trzyma się na miejscu gdzie ją przykleimy
Rossmann-kupiłam raz i nigdy więcej 
Cena- no cena w porządku 6 zł za 30 sztuk
Chłonność- taka sobie częściej trzeba je zmieniać, mleko zasycha na wierzchu ona zmienia kolor przy białym staniku to widać ;/
Wielkość-bardzo małe i za grube są nie wygodne w noszeniu, uwierają w pierś
Użyteczność-taśma mocująca średnio trzyma, bardzo grube są i mało praktyczne zwijają się i momentami szlak nas trafia. Pakowane pojedynczo w woreczki.
TESCO- te kupiłam na promocji raz i używam ich na zmianę z Canpol Babies
Cena- 5zł-6zł za 30 sztuk
Chłonność- super jakość, dorównują Canpol Babies, są tylko troszkę mniej delikatne w dotyku.
Wielkość- idealna, cienkie, wygodne rozmiar uniwersalny w sumie.
Użyteczność-pakowane po 2 sztuki w jednym woreczku, trzymają się dobrze, nie rolują się wygodne pudełko. Nie przesiąkają nigdy.
 Akuku-fajne bardzo podobne do Canpol Babies, trochę bardziej szorstkie, ale ogólnie jest ok.  
Cena - 9,50 zł za 60 sztuk
Chłonność- bardzo dobra dorównuje Canpol Babies 
Wielkość-coś pomiędzy Tommee Tippee a Canpol Babies 
Użyteczność-trzymają się na swoim miejscu, są mniej miękkie od Canpola ale ogólnie są wpożądku
Helen Harper- kupił mi mąż na cito bo się moje skończyły, a te były pod ręką w sklepie
Cena-5zł za 30sztuk
Chłonność-taka średnia
Wielkość- w porządku taka sama jak Canpol Babies
Użyteczność-koszmar jeśli chodzi o przylepiec, w ogóle nie trzyma, szybko się odklejają i wędrują po staniku, rolują się. Cena może ok ale jakość beznadziejna
Ja używam już teraz tylko Canpol Babies super cienkich soft na zmianę tymi z Tesco i Akuku. I jestem bardzo zadowolona. Bo faktem jest że przy nawale pokarmu taka wkładka to nasz przyjaciel by uchronić dobrze ubrania przed plamami i zalaniem nas przez mleko. Jednak ważne aby nie czuć mokrej wkładki mamy czuć się dobrze, bo prócz tego że jesteśmy mamy jesteśmy też kobietami i każda chce się czuć atrakcyjnie.

Komentarze

  1. Ja testowałam wiele wkładek, różnych firm, jednak najlepiej sprawdziły się te z https://www.lansinoh.pl/ A co ważne, są stosunkowo tanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)