Książki i książeczki każde dziecko lubi obrazki oglądać. A jeszcze jak mama lub tata czyta wieczorkiem oj ile radości. Ja sama uwielbiam czytać książki i choć moje jeszcze małe dziecię to mam nadzieję, że też będzie lubiła. Na razie książki ogląda i "zjada" bo zęby nam idą kolejne. Ale nie o tym być miało. Ostatnio wyłoniłam w paru wydawnictwach prawdziwe perełki. Dziś Wam 3 pokaże. A jest co podziwiać.

1.Książka o zwierzętach 3D piękny krajobraz dużo zwierzątek w ich naturalnym środowisku i magiczna karta z opisami zwierząt więc coś na rodzaj małej encyklopedii. Zresztą co Wam będę paplać zobaczcie sami
DSC00029.JPG
DSC00024.JPGDSC00028.JPG
2. Książka z kolorowymi sznurówkami. Bardzo ciekawa, dziecko przeplata na stronach w wyznaczonych miejscach, ćwiczy rączkę i wzrok oraz uczy się wiązać sznurowadła , kokardki itp. Super sprawa dla starszaków
DSC00030.JPGDSC00031.JPGDSC00032.JPG3. Książka co prawda "nic nie robi" ale przydatna gdy chcemy odzwyczaić od smoczka dziecko. Jak wiadomo nie zawsze dziecko chętnie się rozstaje ze swoim przyjacielem smokiem do ciumkania. Ta książka wtedy może okazać się pomocna i podsunąć może ciekawy pomysł :) Oj już niedługo mnie to czeka aby odzwyczaić młodą od zasypiania z ciumkanym przyjacielem
DSC00035.JPGDSC00036.JPGDSC00037.JPG

Komentarze