Zabawy z dźwiękiem - Akademia Mądrego Dziecka

            


        Guziczki, dźwięki, zwierzątka to trzy rzeczy, które ostatnio Mikołaj najbardziej uwielbia. Z racji, że ciągle ostatnio zwiedzamy znowu lekarzy, laboratoria, szpitale szukałam opcji, aby nie brać miliona zabawek ze sobą, aby umilić mu czas. Tak trafiłam na serię z Akademii Mądrego Dziecka - Zabawy z dźwiękiem od Wydawnictwa Harper Kids. I ja oraz Mikołaj jesteśmy nią oczarowani. Sami zobaczcie jaka jest cudna.

Posiadamy dwa tytuły z tej serii:


1. CISZEJ - Pewien lew w dżungli ucisza wszystkie zwierzęta, które aktualnie hałasują. Na każdej stronie mamy instrukcje, który guzik należy teraz wcisnąć, aby usłyszeć odpowiedni odgłos zwierzaka. Ilustracje są miłe dla oka dziecka. Prosta kreska, kolory nie rażą w oczy. Na końcu historii dowiadujemy się, że lew uciszał zwierzęta z bardzo ważnego powodu i każdy rodzic go zrozumie. 





2. LENIWCU, POŚPIESZ SIĘ! - Leniwiec jak to bywa, wszystko robi wolno. Tym razem jedzie wolno swoim samochodem do domu, przez całe miasto. Po drodze jednak napotkani inni kierowcy, którzy się śpieszą, go poganiają w obawie, że oni się spóźnia. Na koniec jednak się okaże, że spieszyli się tak do Leniwca, a dlaczego to musicie przeczytać. I tym razem mamy proste, ładne ilustracje. Dziecko nie jest przebodźcowane. Odgłosy są miłe dla ucha, nie męczą.




        Jedyne czego brakuje mi w tych książkach to wyłącznika jak w książkach innych tego typu, dzięki temu baterie na dłużej nam starczą. Tak to super. Mały format kwadratowy idealny dla małych rączek. Mój dwulatek bardzo poleca i na pewno zakupimy inne tej serii.



Komentarze