Książka z magnesami - pociągi i kucyki

        


   Książki są różne są takie do czytania, do odkrywania, z okienkami, z puzzlami, do malowania czy rozwiązywania zagadek. Jednak czy słyszeliście o książce z magnesami? Dokładnie tak. Ja 
dotychczas byłam fanem książek z naklejkami wielokrotnego użytku. Dają one bowiem masę możliwości, choć z czasem jednak już nie trzymają tak dobrze jak na początku. Kiedy więc zobaczyłam zapowiedź książki z magnesami musiałam ją mieć. Zamówiłam dwie pozycje. 

1. My Little Pony - Witaj w Equestria 

        Miłość mojej córki czyli wszelkie konie, kucyki, jednorożce i pegazy. Jak zobaczyła tą książkę była mega szczęśliwa. Ta pozycja nie tylko wprowadza nas w świat Equestrii, ale daje możliwość odgrywania scenek, opowiadania historii. Zabawa magnesami to nieskończona ilość możliwości, liczenie, opisywanie kucyków. To tylko niektóre. Do tego super sprawa na zabranie książki wszędzie. Dobrze wykonana, grube kartonowe strony sprawia, że nada się już dla maluszka. 






2. Tomek i przyjaciele - Akcja ratunkowa 

    Pozycja idealna i wręcz obowiązkowa dla fana pociągów. Tym razem trzeba zorganizować akcje ratunkową. A może jednak wymyśli czytelnik inną historię? Może za każdym razem skończy się inaczej, a może po prostu ktoś inny potrzebuje pomocy? Sortuj pociągi kolorami, licz, układaj i opowiadaj. To tylko niektóre możliwości. Piękna grafika, magnesy dobrze wykonane, są dosyć spore. 




       Obie pozycje są świetne, zajmują dziecko na długo i nawet jak odłoży książkę na chwilę to następnego dnia chętnie jednak do niej wraca. Zabieramy też je na wyjazdy, idealnie sprawdzają się w szpitalu, gdzie Mikołaj się często nudzi. Obie pochodzą z Wydawnictwa Harper Collins zerknijcie do nich koniecznie. Zbliża się Dzień Chłopaka, a taka książka to super prezent na długi czas. 



Komentarze