Basia - Wielka księga o uczuciach

        


       Basia to mała dziewczynka, która przeżywa codzienne przygody takie jak moje czy twoje dziecko. Tak samo życie jej rodziny jest bardzo podobne do życia każdej, zwykłej rodzinki. Mają swoje wzloty i upadki, ale też ich życie jest pełne tony uczuć. 

Rozmowy o uczuciach należą do tych trudnych. Bo jak wytłumaczyć małemu dziecku czym jest stres, miłość itp. kiedy ono mówi, że kocha swoje nowe kredki. Czasem są też etapy, gdy samo nie wie co czuje. Dlatego warto sięgać po książki, które pokażą świat uczuć oczami dziecka. Taka właśnie jest książka "Basia - Wielka księga o uczuciach". To z niej dowiemy się czemu się cieszymy. Dlaczego małe dzieci jak Franek rozczulają nawet najtwardsze serce dorosłego. A może Misiek Zdzisiek udzieli Wam i waszym pociechom kilka cennych wskazówek, aby poradzić sobie z paraliżującym strachem?


     Świetna książka, w twardej oprawie. Napisana w ciekawy sposób. Mój ulubiony temat w niej to "Nuda",myślę że każdy z rodziców choć raz od swojego dziecka usłyszał "Nudzi mi się!". Ale czym właściwie jest ta nuda? Czy jest nam potrzebna? Czy warto z nią walczyć?

           Jeśli tak jak ja macie na stanie dzieci, które są pełne emocji i uczuć. To warto ją zakupić. Jeśli macie czasem tak, że po raz enty prosicie aby rodzeństwo się ze sobą nie kłóciło, albo macie czasem dość wszystkiego, ta książka również jest dla Was. My czytamy każdego dnia i rozmawiamy o uczuciach i emocjach. Powiem Wam, że staram się czerpać z tych rozmów i książek tak samo dużo jak moje dzieci. I mimo, że wydawałoby się, że dorosły to ma to obcykane, to ja czasem czuje się jak mała Basia, że nie wiem nic i muszę się jeszcze dużo nauczyć. A najlepsza nauka to ta z moimi łobuziakami.  


        Wydawnictwo Harper Kids wychodzi na przeciw rodzicom i ich dzieciom. Ulubieni bohaterowie poruszają tematy trudne i takie o których warto i trzeba rozmawiać z dziećmi, ale też z dorosłymi. 






Komentarze