Zakopane - atrakcje dla dzieci

Jak wiecie staram się obalić przeświadczenie, że dzieci to ograniczenie. Chce Wam pokazać, że są w Polsce piękne i wspaniałe miejsca, gdzie czerpie radość dorosły i dziecko. Jednym z takich miejsc jest Zakopane. Jedni powiedzą, góry z małymi dziećmi odpadają. Jednak dlaczego? Teraz są piękne szlaki, które pokona nawet 3 latek. Mamy kolejki linowe i mamy atrakcje, które możemy zobaczyć nie wchodząc na żadną górę. W samym Zakopanem znalazłam trzy takie must have do odwiedzenia z dziećmi albo samemu. 

1. Góralski Ślizg- ogromna zjeżdżalnia u podnóża Gubałówki. Zjazdy są już od 2 zł za jeden ślizg. Zjeżdża się w takich a`la śpiworkach z filcu. Dzieci poniżej 3 lat zjeżdżają z rodzicem, starsze mogą same. Ja miałam chyba większą frajdę niż moje dzieci. Powiem Wam warto nawet w dorosłym życiu odkrywać w sobie dziecko. A właśnie posiadanie dziecka pozwala się w sumie super bawić, bo samej trochę głupio było by wleźć na taką zjeżdżalnie, a tak miałam wymówkę :P Fajne, bo ślizgawka jest 8-torowa dzięki temu możemy też ścigać się z pociechą lub po prostu zjechać większą liczbą osób na raz. Na dole znajduje się materac, więc spokojnie, bo wszystko zabezpieczone. Frajda gwarantowana dla każdego małego i dużego. 






2. Myszogród- to było moje wielkie zaskoczenie ponad 1000 myszek różnego rodzaju (prócz nich były też koszatniczki) piękne i bajkowe światy, gdzie można było się doszukać myszek jak podbijają Giewont lub takich, które poleciały w kosmos. Spędziliśmy tam cudowny czas wymyślając różne historie lub dialogi dla danej myszki. Dzieci zachwycone, ja zresztą też. Wyobraźnia nas poniosła i mogliśmy poczuć się jak w krainie 1000 bajek. 








3. Największa Papugarnia Egzotyczne Zakopane - to wspaniałe miejsce gdzie poznamy papugi od najmniejszej Lorys Górskich po Wielkie Ary. Papugi swobodnie latają tuż nad naszymi głowami i możemy je karmić specjalnym pokarmem (do zakupienia w kasie biletowej). To wspaniałe doświadczenie i możliwość obcowania z tak cudownymi ptakami. Wielkie Ary również mogą nas zaskoczyć, bo potrafią powtórzyć kilka słów/zwrotów. Prócz kolorowych papug spotkamy też tam wiewiórki Kanadyjskie i wiewiórkę Trójbarwną z Borneo. Jednak to nie koniec, bo mieszkają tam również susły Richardsona. Każde z tych zwierzaków także można nakarmić specjalną karmą. Powiem Wam byliśmy już w kilku papugarniach jednak tylko ta zrobiła na nas takie wrażenie. Opiekunki od zwierząt są przemiłe i chętnie opowiedzą o każdym ptaku i zwierzaku. Będąc w Zakopanem musicie odwiedzić to miejsce. Bezpłatny parking pod lokalem też działa na plus. 









Wszystkie atrakcje znajdziecie też dokładnie opisane na stronie zakoatrakcje.pl. Jeśli aktualnie planujecie odwiedzić Zakopane to do swojej listy miejsc koniecznych do dowiedzenia dopiszcie też te trzy, a gwarantuję, że nie pożałujecie. Każda z nich wywoła uśmiech na twarzy dziecka, ale też u Was. Bawcie się tymczasem, bo życie mamy jedno i warto przeżyć je tak, aby nie żałować ani jednej minuty. Zwykle musimy być poważni i skupieni na obowiązkach, więc chociaż podczas wakacji cieszmy się czasem z naszymi dziećmi i bądźmy jak dzieci.







Komentarze

  1. Super artykuł :) Właśnie szukałam miejsc, które mogę odwiedzić z dziećmi i przeglądałam noclegi w Zakopanem. Dawno tam nie byłam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się wpis? To super! Pozostaw po sobie ślad, aby zmotywować mnie do dalszego pisania :)