Czapki, opaski - okrycie na głowę

Ja wiem, że jeszcze wszyscy żyją latem i wakacjami i nie ma się co dziwić, bo pogoda w tym roku tropikalna. Upał panujący kusi raczej do sukienek i krótkich spodenek niż myśleniu o czapkach. Jednak pamiętajmy, że wszystko co dobre szybo się kończy.

Moje Bomble od września idą do przedszkola. Tak więc szukałam takich czapek, co by wiedzieli, że to ich i łatwo było im założyć. Zależało mi też, aby były z naturalnych materiałów. Niestety w sklepach szału nie było. Wszystko na jedno kopyto, a jak coś ładnego to wykonane z beznadziejnych materiałów. 
Tym sposobem zaczęłam szukać rękodzieła. Czapki szyte na miarę moich dzieci. Takie jakie sobie sami wybiorą, będą też chętniej nosić. Tym sposobem trafiliśmy do Sprytna Mama. Swoją drogą cudowna osoba, w swoje uszytki wkłada masę pasji i dobrego serca. 


Szymek na czapkę smerfetkę, wybrał tkaninę z psiego patrolu, zaś Luśka arbuzy. Prócz tego Gwiazda dobrała sobie opaskę z tym samym wzorem co brat. Dzięki temu powstał komplet dla brata i siostry. Matka też gorsza być nie chciała i opaskę w piękne słoneczniki sobie zamówiła. Nawet jak już jesień zawita będę miała trochę słońca we włosach 😁

Wysyłka nastąpiła bardzo szybko. Nasze uszytki były cudownie zapakowane w papierowe torby i zapieczętowane naklejką. Aż miło takie prezenty się otwiera. Kiedy już rozpakowaliśmy te nasze cuda zaczął się pokaz mody. Luśka przy 40 stopniach nie chciała czapki zdjąć twierdząc, że jest zimno. Jeśli więc jakiś rodzic ją widział i komentował, co ze mnie za matka, że dziecko w czapce lata przy upale, informuje, że nie mam na to wpływu 😃 No co gwiazda modowa mi rośnie.




Szymka czapka jest świetna taką jaka chciałam w stylu smerfetka, czyli dłuższa, dzięki temu dobrze leży na głowie, ale też nie przylega jak czepek kąpielowy na basenie. Lusia zaś no czapka z falbanką, serio nie sądziłam, że czapka może dać tyle radości. Opaski również super wykonane. Dobrze trzymają się głowy i zakrywają uszy, a o to właśnie mi chodziło. Materiały są oddychające i świetnej jakości. Po praniu dalej jak nowe.

Jeśli więc szukacie nietuzinkowych czapek,opasek wykonanych z najwyższą dbałością o najmniejsze szczegóły. Do tego wszystko zapakowane jak na prezent to na bank u Sprytna Mama to znajdziecie. Podoła nawet najbardziej wymagającym klientom. A wybór materiałów ogromny. Zerknijcie sami i pamiętajcie szycie zajmuje, więc jak wszyscy we wrześniu się zgłosicie może być trudniej z dostępnością tkanin :D Psi Patrol itp. ciągle na topie, wiecie o czym pisze.




Komentarze